Skojigt/Galet

bÀsta historien

3631 inlĂ€gg 998400 visningar 154 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: bÀsta historien

jannee  
#466607 Ja se blondiner 😡
En blondin kommer in pÄ ett bankkontor pÄ Norrmalm och ber att fÄ ett lÄn.
Hon sÀger att hon ska till Europa i affÀrer i tvÄ veckor och behöver lÄna 5000 kronor. BanktjÀnstemannen sÀger att han behöver nÄgon slags sÀkerhet för lÄnet.
Blondinen lÀmnar nycklarna till en ny Rolls Royce som stÄr parkerad pÄ gatan utanför banken. Detta fungerar bra, banken accepterar bilen som sÀkerhet för lÄnet.
BanktjÀnstemannen och de andra pÄ banken fÄr sig alla ett gott skratt Ät blondinen som anvÀnder en
1,8 miljoners Rolls som sÀkerhet för ett lÄn pÄ
5 000 kronor. Han kör sedan ner Rollsen i bankens garage och parkerar den dÀr.
TvÄ veckor senare kommer blondinen igen, betalar tillbaka 5 000 plus rÀnta 31.50. BanktjÀnstemannen sÀger till blondinen:
- Vi Àr mycket glada att du ville lÄna hos oss, men vi Àr en smula förbryllade. NÀr du var borta kollade vi upp dig och upptÀckte att du Àr mÄngmiljonÀr. Det som förbryllar oss Àr att du behövde lÄna 5 000 kronor.
Blondinen svarar:
- Var annars pÄ Norrmalm kan jag parkera min bil i tvÄ veckor för bara 31.50 ??

Elmia
Avatar Fallback

Re: bÀsta historien

jannee  
#466611 En nyfiken man gÄr med i en nudistklubb, han skriver in sig, tar av sig klÀderna och börjar strosa runt lite pÄ omrÄdet.
Efter en stund fÄr han syn pÄ en yppig blondin vilket resulterar i att han fÄr ett praktstÄnd.
Blondinen: Ville du mej nÄgot ?
Mannen: Nej jag kom precis
... Blondinen: du mÄste vara ny hÀr.
Enligt vÄra lagar hÀr betyder stÄndet att du kallar pÄ mej och vill ha sex med mej, vart efter hon lÀgger sig
ner och lÄter mannen ha sex med henne.
Efter akten gÄr den rödblommige mannen in i bastun sÀtter sig.
Han Àr otroligt nöjd med sitt medlemskap sÄ nöjd att han lyfter pÄ sin ena skinka och slÀpper en fjÀrt.
DÄ kliver en riktigt stor och muskulös man fram till honom.
Ville du mej nÄgot ?
Nej jag kom precis sa mannen.
Du mÄste vara ny hÀr.
Enligt vÄra lagar betyder fjÀrten att du kallar pÄ mej och vill ha sex med mej
vartefter han kastar omkull mannen och trycker in den i krysset.
Efter akten rusar mannen tillbaka till receptionen.
HÀr!!! Ta tillbaka medlemskortet och nyckeln och behÄll de 5000 kr jag betalt.
Receptionisten: men herrn ni har ju bara hunnit se en brÄkdel av vÄra aktiviteter .
Lyssna nu fröken, jag Àr en man pÄ 45 Är jag fÄr stÄnd 1 gÄng I mÄnaden, men jag fjÀrtar 14 gÄnger om dagen.
SÅ NEJ TACK!!!!

Avatar Fallback

Re: bÀsta historien

jannee  
#466614 Klas kommer in pÄ puben för att ta en öl innan han Äker hem.
Vid bardisken sitter nÄgon som verkligen supit skallen i bitar.
Han fÄr sin öl och dÄ sÀger vraket: -
Hej Klas! Det Àr Peter, hans bÀsta kompis! - Peter!, sÀger Klas,
svÄrt chockad; det Àr ju du!
Vad har hÀnt? - SÀtt dig..
Jo, du vet Lotta pÄ jobbet..
Varje gÄng jag ser henne blir pillemojjen hÄrd som en tÀndsticka..
Jag tycker det Àr sÄ...
pinsamt att jag inte vÄgar bjuda ut henne..
Men, i dag pÄ lunchen bestÀmde jag mig!
Nu eller aldrig!
Det fÄr bÀra eller brista! -
Jaha, ja.. Jag gissar att hon sa nej.. insköt Klas. -
Inte alls, sa Peter,
hon sa ja!
Hon bad mig komma och hÀmta henne klockan fyra.
SĂ„ jag Ă„kte hem och tejpade fast pillemojjen vid benet med silvertejp,
sÄ att den inte skulle avslöja mig..
Jag ringer pÄ hennes dörr klockan fyra och nÀr hon öppnar har hon bara en tunn, tunn negligé pÄ sig..
Ingen bh..
Inga trosor.. -
Hur gick det? -
Jag sparkade henne i ansiktet. :oops:

Avatar Fallback

Re: bÀsta historien

jannee  
#466619 Marknadsföring

En kvinnlig marknadsassistent förklarar sÄ hÀr:
*Du Àr tjej och ser en snygg kille pÄ en fest. Du gÄr fram till honom och sÀger: "Jag Àr fantastisk i sÀngen."
Det Àr direkt marknadsföring.
... *Du Àr pÄ en fest med massa kompisar och ser en snygg kille. En av dina kompisar gÄr fram till honom, pekar pÄ dig och sÀger: "Hon Àr fantastisk i sÀngen."
Det Àr annonsering.
*Du ser en snygg kille pÄ ett party. Du gÄr fram till honom, fÄr hans telefonnummer. NÀsta dag ringer du och sÀger: "Hej, jag Àr fantastisk i sÀngen."
Det Àr telefonförsÀljning.
*Du ser en kille pÄ en fast, slÀtar till klÀnningen. Du gÄr fram till honom, hÀller upp en drink Ät honom. FrÄgar: FÄr jag? Lutar dig fram, LÄter dina bröst nudda hans hans arm, rÀttar till hans slips och sÀger: "Bara pÄ du vet, jag Àr fantastisk i sÀngen."
Det Àr PR (Public Relations).
*Du Àr pÄ en fest, ser en snygg kille. Han kommer fram till dig och sÀger: Jag har hört att du Àr fantastisk i sÀngen."
Det Àr ett tecken pÄ ett starkt varumÀrke. (Brand Recognition)
* Du Àr pÄ en fest och ser en snygg kille. Han gillar dig men du övertygar honom om att gÄ hem med din kompis istÀllet.
Det Àr representation.
*Din kompis kan inte tillfredsstÀlla honom sÄ hon ringer dig.
Det Àr teknisk support.
En kille kommer in pÄ en fest. han blickar ut över rummet. Inser att han vill ha alla brudar, sÄ han stÀller sig pÄ bordet och skriker: " Jag Àr fantastisk i sÀngen!!!"
Det Àr spam ...

Avatar Fallback

Re: bÀsta historien

tallen100  
#467796 Ett halvsexigt skÀmt...


Tre :roll:

Avatar Fallback

Re: bÀsta historien

jannee  
#467854 Nya moderna tider :smile:


LÀraren förrÀttar upprop i klassen första dagen tillbaka i skolan i Malmö.
"Mustafa El Ekh Zeri?"
”HĂ€r."
"Achmed El Kabul?"...
"HĂ€r."
"Fatima Al Chadoury? "
"HĂ€r."
"Abdul Alu Ohlmi?"
"HĂ€r."
“Mohammed Ibn Achrha?"
"HĂ€r."
"Mi Cha El Ohl Son”.

ingen reaktion och fortsatt tystnad medan alla tittar runt i klassrummet LĂ€raren upprepar.
"Finns nĂ„gon hĂ€r vid namn Mi Cha El Ohl Son?”
En pojke reser sig och sĂ€ger "Ledsen magistern. Jag tror det mĂ„ste vara jag. Mitt namn uttalas Michael Ohlson”

Avatar Fallback

Re: bÀsta historien

jannee  
#467855 En man kommer hemvinglande sent och smyger sig in i huset.
Eftersom hans fru brukar bli grinig nÀr han varit ute och rumlat bestÀmmer han sig för att ge henne lite oralsex. Han kryper ner i sÀngen, sÀtter igÄng att tillfredsstÀlla henne och hon börjar stöna allt högre tills det gÄr för henne.
Mannen gÄr dÄ pÄ toaletten, men till sin förvÄning möter han sin fru.
Hon hyssjar Ă„t honom och viskar:
- Du minns vÀl att min mamma sover över hÀr i natt?

Avatar Fallback

Re: bÀsta historien

jannee  
#467857 NÀr lille Filip en dag öppnade dörren till badrummet visade det sig att dÀr stod mamma och drog fram och tillbaks med pappas snopp.
Filip undrade pÄ barns vis vad det var som försegick.
Hans mor fann sig snabbt och svarade:
- Jo, du förstÄr pappa har blivit lite rund om magen den sista tiden sÄ jag slÀpper bara ut lite luft ur honom...
Fadern log generat men lÀttad över hustruns kvicka svar.
- Det Àr ingen ide, sa Filip, SÄ fort du Äkt ivÀg till jobbet kommer grannkÀrringen och blÄser upp honom igen...

Avatar Fallback

Re: bÀsta historien

jannee  
#467858 Det var fest i gÄrden ute pÄ den norrlÀndska landsbygden och som förr var brukligt sÄ höll fruntimren till i köket, under ivrigt kaffesörplande och skvallrande, medan karlarna satt i kammaren och lÀppjade pÄ starkare varor.
RĂ€tt som det var sĂ„ kom herr’n i huset utfarande ur kammaren och började rumstera om i ett av köksskĂ„pen, tills att han fick tag pĂ„ det han sökte; En tumstock som han med i hö...gsta hugg hade med sig tillbaka in i till de andra gubbarna.
KÀrringarna kastade menande blickar pÄ varandra och flinade en smula; att det skulle bli nÄgon form av mÀtning var det ju ingen tvekan om och vad det var som skulle mÀtas gissade de sig till utan allt för mycken möda.
InifrÄn kammaren hördes den ena kraftiga skrattsalvan avlösa den andra, men rÀtt som det var blev det alldeles dödstyst pÄ gubbarna och dÄ sÀger Kajsa stolt till de andra damerna:
– Nu tog Oskar fram vĂ„ran!

Avatar Fallback

Re: bÀsta historien

jannee  
#467860 Hustrun kommer hem tidigare Àn vÀntat och finner sin man i sovrummet Àlskande med en mycket attraktiv ung kvinna. Hustrun blir naturligtvis upprörd och skriker grÄtande:
"Du Àr ett oförbÀtterligt svin. Hur vÄgar du göra sÄ hÀr mot mig en trogen hustru mor till vÄra barn. Jag lÀmnar dig och begÀr omedelbart skilsmÀssa!"
Mannen svarar: "VÀnta nu en minut Àlskling sÄ jag Ätminstone fÄr berÀtta hur detta hÀnde."
Hustrun sÀger: "OK men det blir nog de sista ord du sÀger till mig!!"
Mannen börjar berÀtta.
"Jag hoppade in i bilen för att Äka hem, dÄ bad den hÀr unga damen om lift. Hon sÄg sÄ deppig, ledsen och försvarslös ut sÄ jag tyckte synd om henne och lÀt henne komma in i bilen. Jag mÀrkte att hon var mager, inte sÄ vÀlklÀdd och smutsig. Hon berÀttade för mig att hon inte Àtit pÄ tre dagar sÄ i min medkÀnsla tog jag med henne hem och vÀrmde upp de enchilada jag gjorde till dig i gÄr, men som du inte Ät upp för du ville inte gÄ upp i vikt.
Den stackars flickan slukade dom och tyckte det var gott.DÄ hon behövde bli ren föreslog jag att hon skulle ta en dusch.Medan hon tog en lÄng vÀlbehövlig dusch sÄg jag att hennes klÀder var sÄ trasiga sÄ jag slÀngde dom och gav henne de dÀr designade jeansen som du inte anvÀnt för du tycker de Àr för tighta.
SÄ gav jag henne de underklÀder du fick av mig pÄ vÄr bröllopsdag och som du inte anvÀnder för du tyckte jag hade dÄlig smak. Sen hittade jag den dÀr sexiga blusen min syster gav dig i julklapp och som du inte anvÀnder bara för att genera henne. Jag gav henne ocksÄ de dyra bootsen som du köpte i en boutique men som du inte anvÀnder för att en annan kvinna pÄ ditt jobb skaffat likadana."
Mannen tog ett snabbt andetag och fortsatte.
"Hon var sÄÄ tacksam för att jag förstod hennes situation sÄ nÀr jag följde henne till dörren nÀr hon skulle gÄ vÀnde hon sig mot mig med tÄrar i ögonen och frÄgade:
Är det nĂ„got mer som din fru inte anvĂ€nder lĂ€ngre?"

Avatar Fallback

Re: bÀsta historien

Blivande snickare  
#467902 =))

Avatar Fallback

Re: bÀsta historien

jannee  
#468537 Det blev lite gruff hos ett Àldre par i byn.
- Du mÄste gÄ ut och fixa utedasset, sa Maja.
- Vad Àr det med det dÄ? sade Sven surt
- Du mÄste gÄ ut och prova för att mÀrka det, sade Maja surt.
Sven satte pÄ sig jackan och traskade ut till dasset.
- Det finns inte nÄgot fel pÄ dasset! skrek han
- Du mÄste sticka ner huvudet i hÄlet, ropade Maja tillbaka.
- Det gör jag fanimej INTE! vrÄlar Sven, aldrig i mitt liv!!
- JO, det mÄste du göra för att ta reda pÄ vad som Àr fel me'n, ropade Maja.
Sven stack ner huvudet i hÄlet och skrek:
- Det finns ju inget jÀvla fel hÀr!!
- Dra upp huvudet igen! ropade Maja.
Sven började dra upp huvudet igen, men plötsligt brÀkte han:
- Aaaj faaaaan, mitt skÀgg har fastnat i sprickorna i sitsen, hjÀlp mig dÄ, kÀrring!!
- Ja, kacklade Maja, visst gör det helvetes ont - inte sant :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: bÀsta historien

jannee  
#469755 Ellen och Erik gick i parterapi efter 25 Ärs Àktenskap.
Terapeuten frÄgade:
- Jaha, vad var problemet hÀr dÄ?
Ellen berÀttade passionerat, snörvlande och smÀrtsamt om alla problem som paret hade haft under det 25-Äriga Àktenskapet. Hon berÀttade om förnekande, brist pÄ ömhet, tomhet, ensamhet, att hon kÀnde sig oÀlskad och oönskad - en oÀndlig lista pÄ oemotsedda behov som hon hade saknat under Àktenskapet.
Slutligen avbröt terapeuten henne, gick runt skrivbordet och bad Ellen att stÄ upp. Han kramade om henne, knÀppte upp hennes blus och smekte henne ömt samtidigt som han kysste henne. Allt detta framför ögonen pÄ Erik som bara höjde pÄ ögonbrynen.
Efter en stund slutade han, Ellen harklade sig, knÀppte blusen och satte sig tyst ned - mÀrkbart generad.
Terapeuten vÀnde sig mot Erik och sa:
- Detta Àr vad din fru behöver, 3 gÄnger i veckan Klarar du av det?
Erik funderade ett litet tag och svarade sedan: - JodÄ Jag kan slÀppa av henne hÀr mÄndagar och onsdagar, men fredagar spelar jag golf hela dagen...

Avatar Fallback

Re: bÀsta historien

jannee  
#469756 En man gÄr till arbetsförmedlingen i V:a Frölunda, nÀr han rÄkar se en lapp om ett jobb pÄ annonstavlan pÄ vÀggen angÄende att bli "Gynekolog-assistent".
Klart intresserad stövlar han fram till tjÀnstemannen som Àr i tjÀnst, och frÄgar:
- Kan du ger mig lite detaljer om det dÀr jobbet? och sÄ pekar han pÄ annonstavlan.
TjÀnstemannen tar fram jobbfilen och sÀger:
- Jaha, jobbet innebÀr att göra kvinnorna klara för gynekologundersökningen.
Du skall hjÀlpa dem att ta av deras underklÀder, lÀgga dem pÄ britsen och försiktigt tvÀtta deras privata delar. Sedan skall du applicera raklödder och sakta, sakta raka bort hÄret dÀrnere. Och till sist skall du gnida in olja pÄ de stÀllen du behandlat, sÄ hon Àr klar för sjÀlva gynekologundersökningen.
Lönen Àr 345.000:- netto om Äret, men vill du söka mÄste du Äka till Karlstad, och det Àr 270 km frÄn Göteborg.
Mannen sÀger dÄ:
- Oh, sÄ jobbet Àr i Karlstad alltsÄ?
- NÀ, svarar tjÀnstemannen, det Àr dÀr som slutet pÄ kön Àr just nu! :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: bÀsta historien

jannee  
#469792 Har ocksÄ en liten anekdot för för er som inte gillar sex(historier)

SkogsÀgaren och hans hund satt och tittade pÄ en vilda vÀsternfilm, nÀr skogsÀgaren plötsligt sÀger till sin hund;
- Kolla vilken knÀppis, cowboyen pratar med sin hÀst. :!:

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej GÀst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gÀrna vilja tipsa dig om hur du kan fÄ ut mer av skogsforum. Klicka pÄ de knappar som passar dig hÀr intill (minifönster öppnas).