Skojigt/Galet

Den oumbärliga stickan!

9 inlägg 3984 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Den oumbärliga stickan!

machonisti  
#308380 Detta lär man inte kunna leva utan i framtiden. Sefiepinnen...tänk vilka fina skogs....
IMG_1274-491x327.jpg




   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Den oumbärliga stickan!

röjjare  
#308385 Julklapp? :)

Avatar Fallback

Re: Den oumbärliga stickan!

Blivande snickare  
#308386 Skrattade lite åt rubriken efter som mitt smeknamn är just "stickan"! :grin: :lol:

Användarvisningsbild

Re: Den oumbärliga stickan!

machonisti  
#308388
Blivande snickare skrev:Skrattade lite åt rubriken efter som mitt smeknamn är just "stickan"! :grin: :lol:

Nice nickname!

   TS
Avatar Fallback

Re: Den oumbärliga stickan!

Blivande snickare  
#308390 Tackar 8)

Avatar Fallback

Re: Den oumbärliga stickan!

elis  
#308391 Tycker det fungerar bäst utan pinne jag, man får se det fotografen ser och slipper se fotografen. 8) Ingen kritik mot TS men jag störs av människors sanslösa egon. Såg t o m "folk" som fotade sig utanför gisslandramat i australien med dylika pinnar. Återigen ingen kritik mot TS, en annan vinkling bara.

Avatar Fallback

Re: Den oumbärliga stickan!

jannee  
#308408 För en som inget begriper vad handlar det hela om. :?: :oops:

Användarvisningsbild

Re: Den oumbärliga stickan!

JensSkoog  
#308416
jannee skrev:För en som inget begriper vad handlar det hela om. :?: :oops:

En "arm" som används så kamera kommer lite undan när det ska fotas "selfies" som så skickas till alla som är på din "snapchatlista". Så nu får vi göra plats i huggarbältet till en extra sak :mrgreen:

Avatar Fallback

Re: Den oumbärliga stickan!

pla1  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#308419 Kombinera ihop brytjärnet och selfiepinne.....dyker säkert upp inom kort!

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).