Skojigt/Galet

Bankernas anstälda blir tjuvar

5 inlägg 3580 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Bankernas anstälda blir tjuvar

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#300356 Nu är det vetenskapligt belagt att kulturen i bankerna gör de anställda till tjuvar http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/kari ... ll-tjuvar/
/Niklas



   TS
Elmia
Avatar Fallback

Re: Bankernas anstälda blir tjuvar

elis  
#300358 Föga förvånande, deras arbetsdag präglas av ju av att tillförskansa sig folks pengar på olik,a icke alltid etiska vis.

Avatar Fallback

Re: Bankernas anstälda blir tjuvar

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#300362 Jaa, lite härliga fördomar om de andra!!! Kunde veckan börjat bättre?

Skall vi ta politiker, mäklare, stockholmare, jägare, bönder mfl när vi ändå är på gång? Och konsulter såklart, glömde!

Avatar Fallback

Re: Bankernas anstälda blir tjuvar

elis  
#300368 Fördomar?? Det är ju vetenskapligt belagda fakta. :wink:

Användarvisningsbild

Re: Bankernas anstälda blir tjuvar

JensSkoog  
#300375 Vetenskapligt eller inte, jag blir ilsken varje gong jag kommer i banken, och min fantastisk trevliga och snygga kundkonsult gör sitt bästa för å få mig till å köpa "sparprodukter" och försäkring :x "Men, snälla du," säger jag, "du vet att jag inte har pengar och du vet att jag har försäkring genom facket som är bättre än den du har å bjuda på!" "Ja," säger hon, "men om jag inte steller frågan, så har jag inte gjort jobbet, och då får jag höra det!" Kundkonsult, nej, kundmisshandlare :lol:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).