Skojigt/Galet

Roliga bilder

1345 inlägg 374795 visningar 79 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

totte  
#450108 Körde omkring i flera år med Dieselnutte med regnr KKU ... En hel del glada kommentarer om ordningsföljd på bokstäver och så förekom.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

Blivande snickare  
#450140
totte skrev:Körde omkring i flera år med Dieselnutte med regnr KKU ... En hel del glada kommentarer om ordningsföljd på bokstäver och så förekom.

Morsan körde ett flertal år med XUK..
Ni kan gissa dom kommentarerna..

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

SHR  
#451595
IMG_1492719728.235508.jpg

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

Tåndemåla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#451598 Fy f-an va rätt! Så känner jag det också när allt går som det går! :D

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

totte  
#451709 :lol: :lol:

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

Robertberg  
#452781
1493378501_fb_img_1493318786145.jpg

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

Fredrik Reuter  
#455054 Rolig och rolig. Det värsta är att den kan stämma rätt bra...

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

Uvskogen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#455060
Fredrik Reuter skrev:Rolig och rolig. Det värsta är att den kan stämma rätt bra...

Ja tyvärr!

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

sundelius  
#455076 Ja som brandman får man se en hel del av det beteendet 😡
Får mig faktiskt att tvivla lite på mänskligheten :cry:
Höjden var för ett tag sen när inringaren säger att det ryker om en bil som kört av vägen varvid larmoperatören frågar om det är någon kvar i fordonet?
- Vet inte, jag har bråttom till ett möte så jag hann inte stanna, svarar vederbörande :shock:

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

tallen100  
#455104 Det var inte dåligt han såg bilen överhuvudtaget, tycker dom flesta sitter fast med näsan i skärmen på en smartphone :| Bedrövligt är det iaf :cry:

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

Hema  
#455175 Jo visst borde man ha stannat, "men" missar man en anställningsintervju exempelvis.. Jag vet inte om det är en giltig anledning till försening. MEN det borde vara det, för vad kan vara mer prioterat än att ta hand om våra medmänniskor?

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

åberg  
#455177 Slagsmålet och inbrottet (på bilden ovan) kan det vara motiverat att fotografera för att skapa bevismaterial.

Däremot är det väl helt jävla självklart att man stannar och ser om man kan hjälpa till om det ligger en bil och ryker bredvid vägen??!

Användarvisningsbild

Re: Roliga bilder

sundelius  
#455203
åberg skrev:Slagsmålet och inbrottet (på bilden ovan) kan det vara motiverat att fotografera för att skapa bevismaterial.

Däremot är det väl helt jävla självklart att man stannar och ser om man kan hjälpa till om det ligger en bil och ryker bredvid vägen??!

+1 på den

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

Sagabo  
#455205 Kan ligga något i det här ibland :d

Avatar Fallback

Re: Roliga bilder

åberg  
#455207
Sagabo skrev:Kan ligga något i det här ibland :d

Ibland går jag hemifrån fast jag är kissnödig också. :mrgreen:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).