Skojigt/Galet

små saker du stör dig på!

2889 inlägg 349813 visningar 138 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Konult  
#163316 Färgade, okunnig , partiska POLITISKT INKORREKTA JOURNALISTER OCH EXPO-VÄNSTER FANATIKER ;;) :D ;)

Elmia
Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

laggar  
#163339
Naders skrev:Måttband som inte rullar in sig självt 😡


Eller måttband som går av vid första stocken för dagen... :roll:

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Blivande snickare  
#163340 Godis påsar, fruktblanding och helften av skiten är SALMIAK, kom igen de e ju inte ens en frukt :x .

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

aerostaffan  
#170285 Folk som parkerar vid pumparna på macken när de inte ska tanka.......

Folk som inte lägger upp "nästa kund pinnen" i affäran när de har lagt upp sina varor......

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Tosca  
#170299
Konult skrev:Färgade, okunnig , partiska POLITISKT INKORREKTA JOURNALISTER OCH EXPO-VÄNSTER FANATIKER ;;) :D ;)

Vad är Expo-vänster?

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#170300 Tror han menar tidningen som Stieg Larsson arbetade på. http://expo.se/

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Tosca  
#170305 Jag ser att han stör sig på okunnig med, så risken finns väl att jag också är störande...

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#170306 Jag stör mig på att vissa kallar sig Oberoende Media, sen vinklar de frågor och statistik
i en och samma vinkling hela tiden.

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

th  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#170307
Tosca skrev:Jag ser att han stör sig på okunnig med, så risken finns väl att jag också är störande...

Tror inte det. Det skulle nog stått "okunniga" och var avsett som ett av adjektiven till "journalister".

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

snubblaren  
#170319
aerostaffan skrev:Folk som inte lägger upp "nästa kund pinnen" i affäran när de har lagt upp sina varor......


haha jag har alltid gjort tvärtom lägger upp efter framförvarande persson... Vet någon om komvux har någon kurs i kassateknik? :P

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Robertberg  
#170324 Lägger man ingen pinne efter sig vill man även betala bakomvarandess varor.

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

aerostaffan  
#170335
snubblaren skrev:
aerostaffan skrev:Folk som inte lägger upp "nästa kund pinnen" i affäran när de har lagt upp sina varor......


haha jag har alltid gjort tvärtom lägger upp efter framförvarande persson... Vet någon om komvux har någon kurs i kassateknik? :P


Och varför har du alltid behövt göra det? Jo. för att puckot framför inte har lagt upp pinnen själv.............. :=)

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

D Brown  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#170357 Jag hade en äldre pinnfascist efter mig i kassan i förra veckan.
Jag plockade upp mina varor och skulle lägga en tidskrift sist för att slippa få den ihopknölad i början på högen med varor. Jag tittade var streckkoden på tidningen satt *PANG* så låg där en pinne efter mina varor + jättesnabbt upptravade varor efter pinnen, då lägger jag tidskriften efter mina övriga varor, d.v.s över pinnen och pinnfascistens första varor.
Jäklar va missnöjd gobben såg ut :lol:

I skogen stör jag mig på massavedsbitar som absolut vägrar ligga kvar i den hög man lägger dom. Om dom så måste bryta mot alla naturlagar och rulla i uppförsbacke så ska dom ändå rulla ur högen 😡

Användarvisningsbild

Re: små saker du stör dig på!

totte  
#170358 Små saker man stör sig på: Tja, tyngdlagen kan vara rätt irriterande ibland.

Avatar Fallback

Re: små saker du stör dig på!

Nolltax AB  
#170360 Står å gäspar i kön lokala butiken.
Individen före mig langar upp ett x antal ting på bandet.
Nästintill demonstrativt placerar vederbörande en pinne på tvären efter sina varor.
Står å tomglor på sagda pinne.
Bandet är långt å vem har bråttom?
Individens varor är registerade å så börjar det som retar mig mest.
Individen börjar fumla efter lädret. Kunde du väl fiskat upp medans du stog i kön?
Åsså ska det knappas in kod....
Har en eon av tid lägga upp mina varor utan att behöva skilja mina varor med en pinne...

Å där smackade individen efter jag demonstrativt en pinne ned på band.

Har Du bråttom?

Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).