Skojigt/Galet

Grekiska förmåner

6 inlägg 2630 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Grekiska förmåner

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#132651 Jag kan inte förstå varför grekerna är i det närmaste bankrutt http://www.svd.se/naringsliv/generosite ... 288398.svd :shock:
/Niklas



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Grekiska förmåner

Skogstomte  
#132653 Jag kan inte förstå att du postade i just den här kategorin :surp: =)) =)) =))

Finns begreppet "sunt förnuft" i grekland???

Användarvisningsbild

Re: Grekiska förmåner

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#132712 Det verkar ju minst sagt tveksamt...
/Niklas

   TS
Avatar Fallback

Re: Grekiska förmåner

Robertberg  
#132735 Stöd en grek - bli fadder idag!

Hjälp Kostas, Dimitrios och Georgiosodupulopululosos att få det fortsatt bra hemma i
Grekland. De riskerar nämligen hemskheter i sitt hemland som
t.ex. - betala skatt - jobba längre om dagarna än 08-15 - inte få
sina 14 månadslöner om året - inte få gå i pension vid 50 års ålder med 96% av lönen.

Ge din gåva redan i dag.
SMSa Souvlaki till 72500.
Sms:et kostar 16 000 kr + ev op.avg

Användarvisningsbild

Re: Grekiska förmåner

loppan  
#132752 Greklands marginalskattetryck har varit 12% av BNP,genomsnittet i eu är ca 24%
Sverige ligger i topp tilsammans med danmark på ca 48-49%
Grekland har ca 240 miljarder euro i stadsskulld= i runda slängar 2100 miljarder svenska kr.

Om grekland hade en tillväxt på 12% per år i 30 år i rad så skulle man vara skuldfri......
Greklands ekonomi är ett råttbo och fruktansvärt vanskött,skuldavskrivning är det enda realistiska.

Användarvisningsbild

Re: Grekiska förmåner

totte  
#132776 Det vet alla, men ingen vågar säga det. Dom känner marken skälva under fötterna i hela Euro-området. Alla står still och blundar och hoppas på nåt mirakel.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).