Verkstan

Skogshytt

4 inlägg 5912 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Skogshytt

tracktoralex  
#272170 Hej jag har en zetor 6718 och den går mest i skogen men är ingen snurrstol :sad:
är det någon som vet eller har någon äldre zetor traktor så man kan få lite ideer till bygget. det finns gått om plats för att snurra stolen för skärmarna är brett utsatta men finns inte plats för fötter där bak så tänkte bygga ut där bak så man kan sitta bekvärmt bakåt som framåt. :grin:


Senast redigerad av tracktoralex sön 06 apr 2014, 22:01, redigerad totalt 1 gång.

   TS
Enskede Hydraul, reservdelar till skogsmaskiner
Avatar Fallback

Re: Skogshytt

tracktoralex  
#275450
tracktoralex skrev:Hej jag har en zetor 6718 och den går mest i skogen men är ingen snurrstol :sad:
är det någon som vet eller har någon äldre zetor traktor så man kan få lite ideer till bygget. det finns gått om plats för att snurra stolen för skärmarna är brett utsatta men finns inte plats för fötter där bak så tänkte bygga ut där bak så man kan sitta bekvärmt bakåt som framåt. :grin:

   TS
Avatar Fallback

Re: Skogshytt

Jim_90  
#275518 Har du plats för en fotlåda.. Har själv byggt om min leyland men var tvungen att först höja hytten med 125mm å sedan vinkla ner bakväggen så den blev till golv och sedan förlänge upp till bakrutan..

Avatar Fallback

Re: Skogshytt

tracktoralex  
#275797 okej men plats för fotlåda tveksamt. så mycket jobb som du har gjort vill jag inte göra men kan du skicka några bilder så jag kan få ideer

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).