Verkstan

villman klapp å kråta

404 inlägg 158293 visningar 42 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: villman klapp å kråta

Tosca  
#474620 Ja, fyll igen eller täck med cementlock alla brunnar ni känner till.

Enskede Hydraul, reservdelar till skogsmaskiner
Avatar Fallback

Re: villman klapp å kråta

Jim_90  
#479581 Lillkillen hade kalas idag å jag blev tillsagd att dekorera tårtan :geek:

   TS
Avatar Fallback

Re: villman klapp å kråta

tallen100  
#479592 Nästa år blir det fura :-bd

Avatar Fallback

Re: villman klapp å kråta

Jim_90  
#479603 hahaa :lol: =)) får ju inte häller glömma dotterns en års dag :grin:

   TS
Avatar Fallback

Re: villman klapp å kråta

DanK  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#479612 Fina minnen du skapar med barnen.

Avatar Fallback

Re: villman klapp å kråta

Jim_90  
#484890 vad tror ni detta ska bli? den som gissar rätt får en grogg caol ila som kommer på besök när bardisken blir klar /:)

   TS
Användarvisningsbild

Re: villman klapp å kråta

JensSkoog  
#484901
Jim_90 skrev:vad tror ni detta ska bli? den som gissar rätt får en grogg caol ila som kommer på besök när bardisken blir klar /:)

Det där måste ju vara världens tyngsta gåvoförpackning
för sågkedjor till en motorsågstok :d

Avatar Fallback

Re: villman klapp å kråta

Ådii  
#484905 En skylt ti "Jims Inn" tär vann bardisken star? [emoji1]

Avatar Fallback

Re: villman klapp å kråta

Jim_90  
#484932 =))

   TS
Avatar Fallback

Re: villman klapp å kråta

alias  
#484933
Jim_90 skrev:vad tror ni detta ska bli? den som gissar rätt får en grogg caol ila som kommer på besök när bardisken blir klar /:)


Det är inte en del av själva bardisken som vi kan beskåda på fotona?

MVH
Alias

Avatar Fallback

Re: villman klapp å kråta

Jim_90  
#484943 jajja rätt gissat :-bd det är själva bordsytan som blivit gjort med vildmarkspanel och blir en epoxygjutning så bordet blir helt slät. skördarkedjorna lag jag dit som dekoration.

alias en grogg väntar på dig ifall du kommer på besök :ymparty: :ymparty: även till tidigare kommentarer är ganska säker på föregående visste vad det var men skojja till det lite :lol:

   TS
Avatar Fallback

Re: villman klapp å kråta

Blivande snickare  
#484950
Jim_90 skrev:jajja rätt gissat :-bd det är själva bordsytan som blivit gjort med vildmarkspanel och blir en epoxygjutning så bordet blir helt slät. skördarkedjorna lag jag dit som dekoration.

Vill rekommendera Biltemas epoxy om du vill ha en klar genomskilning gjutning! :)
Alla dom dyrare jag testat har blivit gulaktiga när dom stelnat.

Biltemas kostar 150€ vill jag minnas för 3 liter tror jag å hittas under båtsidan.

Avatar Fallback

Re: villman klapp å kråta

alias  
#484955
Jim_90 skrev:jajja rätt gissat :-bd det är själva bordsytan som blivit gjort med vildmarkspanel och blir en epoxygjutning så bordet blir helt slät. skördarkedjorna lag jag dit som dekoration.

alias en grogg väntar på dig ifall du kommer på besök :ymparty: :ymparty: även till tidigare kommentarer är ganska säker på föregående visste vad det var men skojja till det lite :lol:


Blir fint det där! :-bd

Jag lovar att höra av mig för att inkräva vinsten om jag skulle ha vägarna förbi någon gång :ymparty:

MVH
Alias

Avatar Fallback

Re: villman klapp å kråta

Jim_90  
#484959 "blivande snickar" ju tack har använt biltemas epoxy, syns kanske inte på bilderna för det räckte inte helt. tog 4,5kg kittet men räckte inte riktigt. får köpa mer när jag åker nästa gång till kokkola. räknade noga att det skulle räcka men ändå blev det för lite.

och alias även fast det är osannoligt att du har vägarna förbi så är du alltid välkommen och det gäller även alla andra :-bd

   TS
Avatar Fallback

Re: villman klapp å kråta

Blivande snickare  
#484963 Jag har ett oöppnat 4.5 kg kitt hemma, ska jag starta upp? ;)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).