Verkstan

Hyrdaulik, öppen retur på skogvagn

18 inlägg 14633 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Hyrdaulik, öppen retur på skogvagn

stektlök  
#202502 Hej ! Idag var jag inne på lokala firman som säljer mowi å snacka med hydraulikexperten på verkstan där ! Visst ska vi ha öppen retur, och min valmet har juh "hanne" där så jag köpte med en "hona" hem (förövrigt mitt 1:a honköp i mitt liv å det kändes bra :mrgreen: ) och bytte på vagnen. Skit vill vi juh inte ha in i systemet, å att va jä.... nogranner när man kopplar är jag juh, "för där kommer den mesta skiten in" sa "mekarn" !!

Mvh

   TS
Enskede Hydraul, reservdelar till skogsmaskiner
Användarvisningsbild

Re: Hyrdaulik, öppen retur på skogvagn

machonisti  
#202539 Hejsan alla hydrauldiggare. Som stektlök nämner måste hannen ta hand om honorna.. nä honan. På ett varsamt och korrekt sätt och akta sig för att bli skitig som lätt händer om man tar modell från dagens instuktionsvideor.

Ja som sagt öppen returrätt på honor!

Användarvisningsbild

Re: Hyrdaulik, öppen retur på skogvagn

stegmaster  
#202811
stektlök skrev:så jag köpte med en "hona" hem (förövrigt mitt 1:a honköp i mitt liv å det kändes bra :mrgreen: )


:lol: :lol:

Bara venta nu (ca 9mnd), så får du snart både 3 och 4 funksjon der bak. :mrgreen:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).