Virkesmätning och Matrisfub

Är SLU partiskt....

811 inlägg 236503 visningar 28 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Är SLU partiskt....

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#300354 Tror Bertilsson bara skriver på sin blogg nu för tiden, där han lätt kan radera alla inlägg som han ogillar http://virkesakuten.blogg.se/2014/novem ... viker.html :lol:
/Niklas

Avatar Fallback

Re: Är SLU partiskt....

åberg  
#300404 Nån som läser ATL? Har för mig det var en Bertilsson-inspirerad artikel förra veckan.

Användarvisningsbild

Re: Är SLU partiskt....

Baggböla  
#300406
åberg skrev:Nån som läser ATL? Har för mig det var en Bertilsson-inspirerad artikel förra veckan.


Jo, det var Bertilsson själv som hade skrivit ett inlägg i någon spalt.

Användarvisningsbild

Re: Är SLU partiskt....

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#300551
Niking skrev:Tror Bertilsson bara skriver på sin blogg nu för tiden, där han lätt kan radera alla inlägg som han ogillar http://virkesakuten.blogg.se/2014/novem ... viker.html :lol:
/Niklas


Det ser ju så ut i alla fall.... kan inte hitta en enda kommentar på den bloggen.... Tittar jag för dåligt?

Användarvisningsbild

Re: Är SLU partiskt....

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#300555
Zixten skrev:
Niking skrev:Tror Bertilsson bara skriver på sin blogg nu för tiden, där han lätt kan radera alla inlägg som han ogillar http://virkesakuten.blogg.se/2014/novem ... viker.html :lol:
/Niklas


Det ser ju så ut i alla fall.... kan inte hitta en enda kommentar på den bloggen.... Tittar jag för dåligt?


Dags för nya glasögon, Zixten? :lol:

Användarvisningsbild

Re: Är SLU partiskt....

Zixten  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#300558
Niking skrev:
Zixten skrev:
Niking skrev:Tror Bertilsson bara skriver på sin blogg nu för tiden, där han lätt kan radera alla inlägg som han ogillar http://virkesakuten.blogg.se/2014/novem ... viker.html :lol:
/Niklas


Det ser ju så ut i alla fall.... kan inte hitta en enda kommentar på den bloggen.... Tittar jag för dåligt?


Dags för nya glasögon, Zixten? :lol:


Kanske det, finns det några kommentarer då?

Användarvisningsbild

Re: Är SLU partiskt....

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#300561 Kanske talar tystnaden i kommentarsfälten för sig själv.
/Niklas

Användarvisningsbild

Re: Är SLU partiskt....

T Landström  
#300718 Ja, antagligen... Tror aldrig jag träffat på någon person som skrivit så mycket negativt om allt...
Även om något är dåligt så brukar det finnas något som kan vara bra...

Användarvisningsbild

Re: Är SLU partiskt....

Vedproducent  
#300726 Nu är väl Bertilsson pensionär [edit]
Senast redigerad av Fredrik Reuter ons 26 nov 2014, 18:01, redigerad totalt 1 gång. Anledning: Tagit bort ovidkommande text

Avatar Fallback

Re: Är SLU partiskt....

Mangan  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#300739 Nu tycker jag den här tråden har kommit en bit under anständighetens gräns.

Avatar Fallback

Re: Är SLU partiskt....

Hallänningen  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#300753
Mangan skrev:Nu tycker jag den här tråden har kommit en bit under anständighetens gräns.


På vilket sätt menar du att den här tråden nu blivit oanständig?

/H

Avatar Fallback

Re: Är SLU partiskt....

vastergarden  
#300854 Herr vedproducent: Du skriver och undrar över "vad det kar kostat företagen han jobbat åt"? Vad tror du orsaken finns till att hans flertalet skogsägares engagemang lyckligtvis finns?

Avatar Fallback

Re: Är SLU partiskt....

vastergarden  
#300853 Herr vedproducent: Du skriver och undrar över "vad det kar kostat företagen han jobbat åt"? Vad tror du orsaken finns till att hans flertalet skogsägares engagemang lyckligtvis finns?

Avatar Fallback

Re: Är SLU partiskt....

vastergarden  
#300855 Herr Landström: V tror du orsaken finns till att som du skriver "Tror aldrig jag träffat på någon person som skrivit så mycket negativt om allt"
Fundera på detta först innandu skriver nästa gång

Användarvisningsbild

Re: Är SLU partiskt....

Fredrik Reuter  
#300857
Zixten skrev:Vart har Skogsforskare och Bertilsson tagit vägen tro? Längesedan man såg till dom, dom har väl inte blivit avstängda?


Hej,
Ingen av dem har blivit avstängd.
Det är inte många som blivit det heller faktiskt, två stycken på snart 10 år! 🤗

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).