Skogsarbete

Arbete inom skog branschen söker!

1 inlägg 1974 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Arbete inom skog branschen söker!

Skogstroll  
#117841 Hej alla skogsvänner! 8)

Jag är en polsk kille, 27 år gammal som söker arbete inom skogsbranchen i Finland eller i Sverige. Jag är högutbildad på det Landsbrukuniversitet i Krakow (Polen), Skogsavdelning. Har arbetat inom branchen ett år (provsperioden som man måste fylla i fall man vill arbeta inom dem Polska Statens Skogar, motsvarigheten av Den Svenska Sveaskog) men nu har svårigheter att hitta jobbet pga bristen av lediga ställen!!
Jag beundrade alltid arbetsvillkorna hos dem finska och svenska arbetsgivarna, darför bestämde jag mig att söka jobbet på Er marknaden.
Helst skulle jag vilja arbeta i den finska Österbotten, men andra ställe gör inte så stor skillnaden för mig.
Jag pratar flytande svenska och engelska. Kan åxo lite norska och förstås polska;)
Jag föreställer mig alla möjliga sysselsättningar som har med skog att göra men det är Du som föreslår. Kanske vi kommer överens.
Kontakta mig gärna genom PM, men helst skriv direkt till mig på min polska mejl adressen som är marek.krawiel@poczta.fm (jag kollar den mycket oftare än dem privata medellande här på forumet)

MVH

Marek Krawiel



   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).