Skogsarbete

Frilansare inom skog och/eller jakt

1 inlägg 1513 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Frilansare inom skog och/eller jakt

andas  
#115388 Tidningen Allt om Gården är en nystartad tidning. Första numret kom ut sommaren 2010 och just nu jobbar vi på vårt fjärde nummer.

Tidningen riktar sig i första hand till de som bor på en gård med vad allt det innebär, men som har ett jobb vid sidan om gården för att försörja sig. Vi försöker skriva om allt som kan tänkas ske på en sådan gård utifrån detta perspektiv och exempel på dessa områden är småskaligt skogsbruk, jakt, ATV och tillbehör, gårdstraktorer, miniskotare, hästtrailers, energi mm.

Nu söker vi efter dig med ett intresse av allt som sker och händer i ett skogsbruk och som dessutom gärna skulle förmedla detta i skrift till våra läsare. Vi är även på jakt efter någon som kan göra reportage om jakt och allt som berör området jakt.

För att se lite om vad tidningen handlat hittills kan man besöka vår hemsida http://www.alltomgarden.se

Är du intresserad av detta eller vet någon som kan tänkas vara det? Tveka då inte att PM:a mig eller skicka ett mail till andreas@docs.se



   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).