Skogsarbete

skördarförare 1170 E

8 inlägg 6110 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

skördarförare 1170 E

lotta42  
#231987 Sökes skördarförare för omg anställning i västerbotten. Lgh för övernattning finns. Mer info och diskussion vid muntlig kontakt.



   TS
Avatar Fallback

Re: skördarförare 1170 E

Cgunner  
#232011 Är mycket intresserad!

Ingen direkt tidigare erfarenhet på skördare förutom 6 veckor skördarkurs på utbildningen jag gick ut precis skogsmaskinteknik i Värnamo. VG var betyget på den kursen. Har ungefär 18 veckors erfarenhet av skotning, skola + praktik.

Certifikat:
Heta arbeten
Motorsågskörkort A+B
ADR
Grönt kort
Guld kort

Har även utbildningsbevis på Grävmaskin och Hjullastare Gods och Anläggning.

Användarvisningsbild

Re: skördarförare 1170 E

Skogshuggarninorr35  
#232014 är det häromkring eller

Avatar Fallback

Re: skördarförare 1170 E

errol  
#232052 Intresserad av jobbet jag med. Stor vana på skotare och vill lära mig skördare.

Avatar Fallback

Re: skördarförare 1170 E

Jenza__JD  
#232085 Tjena.

Är intresserad utav skördar jobbet du har i västerbotten. Har gått utbildning via arbetsförmedlingen till skogsmaskinförare i Burträsk. Utbildningen var 6 månader och fick lära mig att Köra både skotare och skördare. Jag bor i Örnsköldsvik men är ifrån Umeå. Har inga problem med med jobb på annan ort. Kan nog även se om boende själv kan fixas. Är flexibel, arbetsvillig.

Har även hållt på med Grävmaskin, hjullastare och lastbil. tidigare. Men har hittat mitt hem inom yrket då jag vill jobba med skogen och skogsmaskiner.

Jag har fått ett intyg på att jag har gått utbildningen och har även dessa meriter.

Heta arbeten
Gröna kortet
ADR-S för skogen
Motorsågskortet A+B
Utbildningsintyg för grävmaskin, hjullastare.

Har även gjort praktik på ett företag i Örnsköldsvik och körde skotare. Har även nu efter utbildningen jobbat som skogmaskinförare på ett företag i Örnsköldsvik som skördarförare i 6 månader.

Referenser kan ordnas vid behov. Kontakt med mig fås via svar på detta.

Användarvisningsbild

Re: skördarförare 1170 E

#Pontus#  
#232151 jenza_JD vare du som va hoss norrhuggarna?

Avatar Fallback

Re: skördarförare 1170 E

Jenza__JD  
#232157 *Pontus*

Jajemen. Stämmer bra det. Jobbade åt Norrhuggarna i 6 månader innan dom gick i konkurs nu i juni. Körde skördare där ja.

Avatar Fallback

Re: skördarförare 1170 E

Augustenborg  
#232374 Finnes :-) kvinnlig skördar/skotarförare...adr, gröntkort, motorsåg, gallring/slutavverkning, heta arbeten.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar