Skogsarbete

2 Skotarförare Sökes Tillsatt

5 inlägg 5391 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

2 Skotarförare Sökes Tillsatt

timbertaz  
#224314 Söker nu mer två självständig och ansvarsfull skotarförare till vår nya slutavverkningsgrupp.

Arbetsområde
Västra götaland Sollebrunns VO

Maskin
John deere 1710D med Timbermatic 700 dator
1710D kommer eventuellt bytas mot en JD E skotare typ 1110-1210

Krav
Minst 2 års erfarenhet och med vilja att fortsätta lära sig.
Grönt kort
ADR
Erfarenhet av JD maskiner är meriterande men ej ett krav.

Tjänsten är tillsvidare och lön är enligt avtal.

Vi söker även följande tjänster till andra orter.
2 skotarförare i norra Östergötland
1 skotarförare i norra Sörmland
4 röjare till värmland


För mer information skicka ett PM eller så skriver du lite om dej själv och bifogar CV i ett mail.


Märk era mail med tjänst och plats.
Din ansökan vill vi ha senast den 30 Maj 2013


Senast redigerad av timbertaz lör 01 jun 2013, 18:32, redigerad totalt 4 gånger.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skotarförare Sökes

Klargplutte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#224317 https://www.facebook.com/pages/Jobbsajt ... 7058483789

Avatar Fallback

Re: Skotarförare Sökes Uppdaterad

jesper86  
#225256 Hej bifogar mitt cv här är intresserad av skotar jobben kan tänka mig ligga borta eller fixa boende! Telefon nummer 0730979742
Hej!
Mitt namn är Jesper Ehrlin och är 27 år.
Jag har utbildat mig till skogsmaskinförare på
Södra vikens Vuxenutbildning.
Utbildningen sträckte sig under tio månader och jag var färdigutbildad den 1 juni 2012. Jag har jobbat som Skotarförare sen den 7 juni 2012 till 9 april 2013 då det blev stopp för dåligt med jobb!

Jag har hittat mitt drömjobb och gör allt för att få anställning som Skotarförare!
Har även kört skördare men har ej så mycket erfarenhet av det men är öppen för det med! Är väldigt angelägen om att arbetet ska flytta på och att alla ska bli nöjda med mitt jobb!

Tidigare har jag jobbat som, snickare och stenläggare.
Hör gärna av er om ni vill veta mer eller om det är något jag glömt!

Har grönt kort, Adr intyg, motorsågskörkort A-B, heta arbeten, Första Hjälpen utbildning och B-Körkort!

Jag har kört
Ponsse Buffalo
Jd 1710 1510 810 1210
Timberjack 1410b
Valmet 840 890 838
Loglander
Även lite Jd 1270

Jag har till gång till boende i Värmland (Storfors,Kristinehamn och Torsby) Stockholm och Örebro (Lindesberg) Jag är öppen för att flytta!

Med vänliga hälsningar
Jesper Ehrlin

Avatar Fallback

Re: 5 Skotarförare Sökes Uppdaterad

Timpan71  
#225592 Hej! Timo heter jag och är en 42-årig man som jobbat ca 13 år i skogen. Undrar om ni fått mitt mail jag skickat med cv angående skoterförare i sollebrunn?? Bor strax utanför Borås så inte såå långt till sollebrunn! Jag är jätteintresserad och tillgänglig omgående!! Mvh Timo

Avatar Fallback

Re: 5 Skotarförare Sökes Uppdaterad

jesper86  
#225630 Hej heter Jesper och har skickat mail med mitt cv till er och är tillgänglig omgående för att provjobba hos er och visa att jag är värd att satsas på! Med vänlig hälsning Jesper Ehrlin

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).