Skogsarbete

Skotarförare/skogsarbetare Östergötland

1 inlägg 3180 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Skotarförare/skogsarbetare Östergötland

Emil.P  
#217575 Tjena, mitt namn är Emil, jag är 22 år och letar efter jobb i östergötland, som skotarförare främst, men även som manuell huggare / Röjare . jag har gått 3 årig gymnasieutbildning på vretagymnasiet med inriktning Skog. Tog examen 2011, därefter körde jag skotare fram tills sommaren 2012, därefter har jag jobbat med lite annat. Jag har guldkort och ADR och motorsågskörkort, har också en del erfarenhet av service, reparation och svetsning då jag hamnade på en såndan maskin som fungerade varannan dag ungefär hehe. I övrigt är jag en glad och väldigt positiv person som har hög arbetsmoral och gillar att slita för lön, tycker också att det är jätte roligt att lära mig nya saker och är intresserad av naturen, maskiner och skruva och går ihop med alla människor. Jag har också lätt för att lära mig då jag är väldigt intresserad av skogsbruk. Kan börja jobba omgående då jag inte är bunden till någon arbetsgivare :) Mig kan ni nå på

Telefon : 0722 - 057 966
Mail : emil.palmo@live.se

Mvh Emil



   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).