Skogsarbete

Våga släppa till!!!

34 inlägg 11967 visningar 12 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Våga släppa till!!!

NomagS  
#157768
Skogstroll skrev:
Röjkvist skrev:Snart har vi polacker i maskinerna också!
Inget ont om dem, men i min skog kommer de inte.

Är du rädd att dem kommer att vara bättre och mer produktiva??


Nee men tror många har dåliga erfarenheter av polacker! har på tok för många katastrof jobb gjorda av polacker! men finns juh även svenskar men kanske inte i den skalan som gör dåliga jobb

Avatar Fallback

Re: Våga släppa till!!!

Solhemsskog  
#157770
Skogstroll skrev:
Röjkvist skrev:Snart har vi polacker i maskinerna också!
Inget ont om dem, men i min skog kommer de inte.

Är du rädd att dem kommer att vara bättre och mer produktiva??


Vi har redan tillräckligt med polacker i maskinerna, men de e fan att dom ska hälsa på när vi själva inte är där!

Avatar Fallback

Re: Våga släppa till!!!

Skogstroll  
#157868
NomagS skrev:
Skogstroll skrev:
Röjkvist skrev:Snart har vi polacker i maskinerna också!
Inget ont om dem, men i min skog kommer de inte.

Är du rädd att dem kommer att vara bättre och mer produktiva??


Nee men tror många har dåliga erfarenheter av polacker! har på tok för många katastrof jobb gjorda av polacker! men finns juh även svenskar men kanske inte i den skalan som gör dåliga jobb


Jag ska inte försvara Polacker även om jag själv tillhör till detta folk. Det finns förstås många såna som du beskriver att gör dåligt jobb, men om du frågar om speciallister inom metallbranschen eller onom industri, du ska inte höra om skitarbete..,
Jag själv arbetar i Finland och vet hur folk arbetar där...Darför svensk ägare vem jag arbetar åt, vill att jag kommer igen så fort som möjligt. Folk lär vara bara lattare och lattare.
Synd att du har erfarenhet av den dåliga delen av folk... Pengar locknar bara. Annars vem som skulle arbeta i den karga NORDEN?? Men jag själv älskar Norden, både Finland och Sverige.
Hälsningar från Söder.
PS Att ta alla till samma kastrull är inte bra. Folk skiljer sig väldigt av varandra!

Avatar Fallback

Re: Våga släppa till!!!

Röjkvist  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#157873 Jag menar inte att polacker eller andra länder är dåliga varken som personer eller på annat sätt.
Jag vill kunna kommunicera med de som jobbar i min skog.
Visst kan de flytande svenska så ok.
Sedan har vi här i Sverige fått hit personer som inte kan skilja på mitt o ditt. men
det är en annan historia.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).