Skogsarbete

¨söker sommarjobb (skotarförare)

1 inlägg 1416 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

¨söker sommarjobb (skotarförare)

john--deere  
#149502 Hejsan alla! jag är en kille på 18 år som går andra året på ösby naturbruksgymnasium i sala. andra året. jag söker sommar jobb inom skotning runt om i västmanland, dalarna och jämtland/härjedalen. efter som det är lättast med boende där omkring. men funkar aven på något annat sätt i fal någon hör av sig från värmland t.ex. . Jag bor i sala och det ligger i västmanland jag har släkt i både dalarna, senhar jag släkt i sveg som ligger i härjedalen där jag även är med i ett jaktlag. har körkort så transport går att lösa. jag har jobbat förra sommaren på sala Heby energi och kört skotare. och vi håller på att köra skotare för fullt nu på skolan så spak vana har man garanterat. jag är en posetiv och gemensam grabb. gillar att prata med folk gillar humor det tycker jag man ska ha. brukar även få tillfrågan att köra längre på dagarna av lärarna. brukar få tillfrågan om att köra p lov och sånt-där med han som kör skördaren för att dom tycker det går så bra för mig tycker dom. Älskar att få vara utei skog och natur. är gott som uppväxt i skogen. jag är självständig när jag jobbar. Så jag frågar bara saker som man kanske inte är riktigt säker på.. ni kan höra av er tll mig på telefon nr. :smile: (har även motorsågskort)


MOB- 076-0913398 går alltid att få tag i mig. om jag inte svarar så hör jag av mig så fort jag ser någon ringt.


så hör av er om ni är intresserade. så ha det så jätte bra allihop så kanske vi hörs framöver. MVH-Emil Israelsson



   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).