Skogsarbete

Röjning/manuell huggning sökes

7 inlägg 8306 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Röjning/manuell huggning sökes

littlegeorges  
#277076 Hej, söker jobb mellan sundsvall-ånge inom ovanstånde grenar, kan även köra skotare om de krisar :)

Mvh



   TS
Avatar Fallback

Re: Röjning/manuell huggning sökes

Liebherr  
#278769 Hej, hur mycket erfarenhet har du? Jag har 7ha norr om Ljusdal som behöver gallras så hör av dig om du är intresserad och dessutom så skulle vi kunna träffas i helgen om det skulle passa dig pga. att det har varit inbrott däruppe som vi fixar till nu,vi bor i Uppsala normalt annars.
//Håkan

Användarvisningsbild

Re: Röjning/manuell huggning sökes

SHR  
#278824 Hej Håkan. Bor ca 3 mil från Ljusdal så vart ligger gallringen? Har ni ett färdigt arbetslag som ni kommer skicka upp som man får ingå i ?

Avatar Fallback

Re: Röjning/manuell huggning sökes

Liebherr  
#278850 Hej, det ligger vid Ranungen dvs du svänger av vid Heden mot Färila några km. Det är bara 7ha så det kan du väl ta själv? Slå en signal till mig så kan vi diskutera vidare på 0706220121 och om det kopplar vidare så kommer du till Karin och det går lika bra med henne. Hemma har jag en Finntrac skotare med klippaggregat och en Nokka Joker med Keto 51 aggr. ståendes som Edenström och hans kompis ifrån Ånge vill köpa utav mig men det stannar med att jag inte kan bestämma mig för vad jag villa ha betalt för dom, uppe i Ljusdal har jag en Skogsjan 8 hjuling ståendes.
Hör av dig.
//Håkan

Användarvisningsbild

Re: Röjning/manuell huggning sökes

SHR  
#278854 Har dessvärre redan jobb hela sommarn men en av mina klasskompisar kan vara sugen.

Ingen av oss har dock ingen erfarenhet av skördare..

Avatar Fallback

Re: Röjning/manuell huggning sökes

mrvimek  
#291168 Hej hur har du det med jobb ? Jag har några ha som ja vill ha huggit i Sundsvall

Användarvisningsbild

Re: Röjning/manuell huggning sökes

SHR  
#291169 Ha börjat studera så jag har tyvärr ingen tid över.
Någon annan här inne kanske?

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).