Länkar

Vår " vän " skogsstyrelsen

4 inlägg 8988 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Vår " vän " skogsstyrelsen

foton  
#220217 Läste nyss att skogsstyrelsen skulle åtala skogsägare som inte anmält hyggen riktigt rätt. Dom hade spanat med sattelit, Nu skulle dom kompletera med hellikopter spaning. Mitt tips till skogsstyrelsen är att kontakta USA om att hyra in några Drönare, då skulle det gå snabbare att utrota oss.



   TS
Användarvisningsbild

Re: Vår " vän " skogsstyrelsen

anersimyra  
#220221
foton skrev:Läste nyss att skogsstyrelsen skulle åtala skogsägare som inte anmält hyggen riktigt rätt. Dom hade spanat med sattelit, Nu skulle dom kompletera med hellikopter spaning. Mitt tips till skogsstyrelsen är att kontakta USA om att hyra in några Drönare, då skulle det gå snabbare att utrota oss.
Ha, ha, ha, men då får man hoppas dom har drönarkort. Men vad är det dom ska spana efter rent konkret, vilka " fel" är det dom spanar efter ?
Mvh Anders.

Användarvisningsbild

Re: Vår " vän " skogsstyrelsen

vetinte  
#220222 A
Senast redigerad av vetinte ons 05 mar 2014, 11:55, redigerad totalt 1 gång.

Avatar Fallback

Re: Vår " vän " skogsstyrelsen

Helmer95  
#220310 Men tanke på att de bedömde min 60-åriga granskog som röjning med sattelit så känner jag ingen större oro! 8)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).