Vad har ni i lurarna?

Stihl
 Svara  35 inlägg  9561 visningar  12 följer

Re: Vad har ni i lurarna?

#467746 @stegmaster,ja peltor har kommet med dab,kjøpte mine på byggvell kvinesdal i mai,er godt fornøyd med de,men de bruker mye batteri,å så har de ikke display som viser kanal som de billigmerkene har.du må bare høre deg fram til hvilken kanal du hører på egentlig som før,men med 30-40 kanaler blir det jo litt verre.kan lagre 10 dab favoritter og 5 fm favoritter.

Stihl
Användarvisningsbild

#467764 Ok, det hørtes bra ut. :-bd
Ja det jeg har er noe kinaskrap med et lite display, men det fungerte fint med FM (før de slukket det).
Det jeg har har innebygd ladbart batteri, altså ikke løse batteri som skal byttes, så det er jo egentlig bra, det er bare mottakningen av DAB+ som ikke er bra nok.

#467794 Kan jo være dabdekningen som er dårlig hos deg?her er det knall god dekning,men kjører jeg ned mot neset med de på feks i traktoren ,mister de signalet ned mot utsikten.hele dab nettet er alltfor dårlig utbygd,de burde ventet med å slukke fm til det virket overalt!!!!!!!

Användarvisningsbild

#467820 Har satt i Dab+ i 6400`n og gravemaskinen, og i disse er det aldri noe problem, funker mye bedre en FM ( spesielt ute i skogen)
Men altså ikke med hørselvernet, så håper det kanskje blir bedre med en riktig Peltor.

#467846 Ja da burde det virke i de også.men de liker ikke elektrisk vektøy eks skilsag da kutter de mens sagen sviver,må være ubrukelige for en snekker,men motorsag går fint.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Annonser