Säljes

Säljer rubb och stubb

1 inlägg 27034 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Säljer rubb och stubb

Huggis  
#284978 Husqvarna 372 (skuren motor, har ny kolv som ska i), Husqvarna 576, Husqvarna 357, Husqvarna 346, Husqvarna 339, Stihl fs 480, tanaka häcksax (använd 2 ggr), en fin rullebör, 30 meter 8mm stålvajer med 2 rundsling, rh-pusher som klarar 24 ton, kan inte exakta antalet kedjor men har ca 10 paket 15 tum stihl 325, 10 paket oregon 18 3/8 lpx, reservstartapparater, reservdelar till alla sågar, planteringsspadar, ca 40 liter aspen och några liter motorsågsolja, baggen röjsele, hultafors klyvyxa, nya bildäck på alufälj till mazda bt50, till högstbjudande, eller till den som kan komma och hämta det. Vill bli av med allt, så fort som möjligt helst, innan jag åker till usa. Har en massa huggarkläder, bälten, krokar, kängor, stövlar etc storlek 43.

Jag hade hoppats att det fanns någon i detta land som hade lite pengar och som såg en chans att tjäna en hacka, nypris på allt ligger runt 80 000, jag hade velat ha 20 000, ger detta några dagar till, sen styckar jag och säljer av enskilda delar.



   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).