Köpes

Däck och kedjor

1 inlägg 21614 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Däck och kedjor

Valfridsson  
#299253 Jag söker främst ett eller två framdäck (bara däcket) med dimension 12,4- 24, dom behöver inte vara i superskick, jag ska ha dom som vinterdäck med kedjor i skogen. Finns det nån som har bakdäck till en valmet 605 16,9-34 komplett med fälg 2 stycken, samma här, dom behöver inte vara nya utan så länge dom har lite mönster kvar och inte är allt för spruckna är det intressant. Dessutom söker jag broddkedjor passande 12,4-24 och 13,6-38 alternativt 16,9-34 beroende på om jag får tag i några däck. Har ni nått som passar på beskrivningen så svara här eller med pm.

EDIT: Jag ska ut i Sverige (Ö-vik, Lidköping, Huskvarna, Ö-vik) med start imorgon och tänkte det kunde vara läge att uppdatera sökningen. Jag har fått ett svar men det var bara ett 16,9-34 däck så det nådde inte hela vägen fram till vad jag sökte. Skulle ni ha nått dom passar så hör av er!



   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).