Före och efter jobbet

SMF träff

4 inlägg 2045 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

SMF träff

Golddigger  
#39951 Ja då drar man på SMF träffen i Piteå
Kanske man träffar nån av er där :D

Jag är den som är korthårigast :wink:



   TS
Elmia
Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#39980 jajjemen !! , det finns säkert folk från forumet där ? , men vilka är nog närmast omöjligt att svara på :wink: , och jag är ICKE medlem i SMF , det räcker gott och väl med åkeriföreningen (hela sverige) , och dessa tycks inte kunna tillföra "ett piss" som gynnar varken mig eller övriga näringsidkare inom åkeribranschen , en ren katastrof enligt mig och säkert många fler :wink: så vad händer egentligen på ett sådant SMF -möte ? .. vad ligger på agendan för disskution o.s.v ? .. och vad händer sedan när "mötet" är klart .. joh! alla fega entrepenörer åker dit för att se vilka andra som åker dit , och ingen vågar öppna sina egentliga åsikter ..p.g.a rädsla o sånt övrigt skit som personliga kontakter hos uppdragsgivare o dylikt .. precis likadant som i åkeri branschen .. konstgjorda upphandlingar / mygel och satyg :lol:

därför! är våran verksamhet TOTALT fristående från krav och dylika konstgjordheter i dessa organisationer , numera .. och det är skönt att vara en fri man :wink:

Avatar Fallback
Simba  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#39982 Tyvärr har du rätt,"spindeln",minns en gång när okvistade träddelar ur gallring skulle provas på,det fanns inga taxor så vi hade ett möte där alla godkände ett förslag att ingen kör nåt av det där innan timersättningen blir enligt ett visst krav.Nåväl det dröjde 2 timmar innan en av mötesdeltagarna var där med skotaren och körde enligt uppdragsgivarns svälttaxor.Ioch med detta så tappade jag tron på nån gemensam front mot uppdragsgivaren,detta hände nån gång -88 8)

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#39987 jah! detta bekräftar ju genast mina teorier , och bevisar ju samtidigt att man varit med "ett tag" och vet på ett ungefär hur det fungerar :wink:

kort sagt : det finns alltid någon som vill klösa ur dina ögon!!! oavsett om ni är medlem i samma förening :lol: helt sinnesjukt enligt mig att betala för så dyra "kaffemöten" :wink: + en massa dyra kontor /lokaler o.s.v .. jag har själv mycket fina privata kontakter med både skogsentrepenörer /åkerier runt om i sverige :lol: ..så för mig är detta ONÖDIGT

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).