Före och efter jobbet

kvinno / barnamord

20 inlägg 9320 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

kvinno / barnamord

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#24788 jag skriver här ! därför att jag har ett förslag om hur vi ska kunna hedra dessa småbarn / mammor / kvinnor som blivit brutalt mördade senaste dagarna .. skulle vi inte kunna ställa maskinerna en kort stund , .. för att visa att även skogentrepenörer har fru / flickvänner och barn .. och att vi inte accepterar detta, vi kan ju inte göra saker ogjorda ... men om vi står stilla en timme inför media , vad har det för betydelse?

m.v.h. spindeln



   TS
Elmia
Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#24791 jag vet att detta är fel plats för ett upprop . men samtidigt att se vilka som fått samma reaktioner som mig , och se vad det är folk på forumet

   TS
Avatar Fallback
Nolltax AB  
#24793 Rätt tänkt, men likväl ej....
Förra gången skulle vi bära ett band på armen som bevis på vår nånting...
Ponera jag ej läser tidningar och inte sitter å toksurfar.....
Brummar uti skogen som vanligt, Jävla kvinnomördare!

Nu är inte jag lagd åt det hållet, men vem vet det...?

Däremot, ponera vi ger fingret åt tullavgiften, brummar in med allsköns skogsmaskin på hötorget å sätter oss ned med armarna i kors en hel dag.
Inte ens politikerna skulle kunna missa den deklarationen.....

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#24946 okej :lol: maskiner på hötorget .. :shock: , det har man ju suttit och tänkt många gånger när man varit riktigt förbannad , nej seriöst så tror jag att spriten / ölen är sämre än jag väntat mig här i sörmland :wink:
herrejisstanes, ? jag var icke vid mina sinnes fulla bruk när jag startade denna tråd... huvva vilken generalmiss, ... men håll med om att tanken var god iallafall :) och jag säger som vanligt , man blir alldrig fullärd , men samtidigt står jag för att det måste vara på väg att spåra ur hela sammhället, fy f-n ? när man åkte moppe hände ju ingenting ? förutom clark olofssons karriär :roll:

   TS
Avatar Fallback
Bonden/Ramnäs  
#25862 det mordet i Lisjö är ju bara 2 mil till från mej :? fattar inte hur folk kan mörda barn :cry:

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#25877 ja det sker en hel del onormala saker , :shock: snart vågar man inte låta barnen vara ute och leka :?: det försvinner ju barn lite nu och då , fördj-vligt att det spårat ur totalt :roll:

   TS
Avatar Fallback
John.S  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#25883 Ja det är inte klokt.. :?frågan är vad som gör att dom ger sig på nåt så oskyldigt som ett barn?

Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#25892 ja vad ska man säga? , återinför dödsstraffet igen :?: så kanske alla märkligt störda psykopater / kriminella idioter tänker om.. det fjantas ju runt med redan dömda människor så man blir riktigt förbannad ibland, vilket land vi lever i ? ... samma med alla som stjäl diesel och annan utrustning av skogmaskiner... lyckas polisen haffa dessa? så blir resultatet i bästa fall en liten spalt i lokalpress som alltid avslutas med t.e.x :
"personen är sedan tidigare känd av polisen - men släpptes efter förhör"

men har du ett punkterat skogsmaskindäck på en för liten släpvagn / eller liknande , och blir stoppad , ..då j-vlar har du vunnit högsta vinsten
i böter o.s.v :lol: :lol: ... :wink:

   TS
Avatar Fallback
"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#26209 jag hoppas verkligen att polisen , hittar den försvunna engla :cry:

och att alla här på forumet tänker mer på sina barn nu....

det är bara att inse fakta , ... många tänker :- "det händer inte oss"

men oavsett hur och var man bor , så finns det tydligen mycket
sjuka personer som rör sig överallt oavsett tider på dygn

   TS
Avatar Fallback
Nolltax AB  
#26320 Troligtvis hittar dom kroppen så småningom.....
Dödsstraff anser jag vara för lindrigt.... Hot om varje dag under resten av livet möjligtvis....
-Frukost, dra en rysk lott........

Näe, inte ens det. Kedja fast i djupaste gruvhål å smält ned nyckeln.
Optimalt straff vore att deportera till medeltiden...... Dom var raffinerade stundom.....

Användarvisningsbild
Skogshuggarn  
#26434 😡

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2248365.ab

Användarvisningsbild
Thunborg  
#26457 Fy fan villken hemsk mäniska 😈 Dödsstraff ABSOLUT :!:
Stackars mamman och annhöriga :cry:

Användarvisningsbild
The Boxer  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#26473 F-n vet om inte det är för lindrigt att ta livet av honom
vi kan ju BÖRJA med kastrering men SLÖ bordskniv... 😈
sen får vi se...

tankarna går till de anhöriga :(

Användarvisningsbild
Kenneth  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#26483 Karasatan ha ju varit i svängen flera gånger tidigare.....näe de skjuts kanske inte för lite men absolut fel. 😡

Avatar Fallback
Famag  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#26484 Jag bor i grann socken. Och är bekant med mördarens släkt. De är helt förtvivlade över vad han gjort. Orten där de bor är liten alla känner alla.
Det är en sak att titta på en deckare på tv, men det har varit ruskiga dagar när det letats på bla vår skogsmark.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).