Före och efter jobbet

Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

75 inlägg 27302 visningar 7 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

getost91  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#69929 råkade ut för p3s program "mammas nya kille" idag. slängde bara i det första bandet som fanns i maskin och vips kom gamla minnen och låtar tillbaka.. bandet var ifrån 99. :mrgreen:

Elmia
Avatar Fallback

Re: Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#69939
getost91 skrev:råkade ut för p3s program "mammas nya kille" idag. slängde bara i det första bandet som fanns i maskin och vips kom gamla minnen och låtar tillbaka.. bandet var ifrån 99. :mrgreen:


lysande! men vad hände 99?? ..eller i "mnk" ... för 99 fanns inte "mnk" .. blev ju "nyfis" nu ...så skriv nu för böveln

Användarvisningsbild

Re: Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

Elias  
#70029 MNK är ju mina idoler! 700miljoner, Satan å joel då kan du komma å säga att du har pengar!
Då kan du byta ut alla fiskar i havet mot tvålar så kan ju fisk försöka lukta fisk bäst fan dom vill. Om det nu är de man vill

Avatar Fallback

Re: Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70076
Elias skrev:MNK är ju mina idoler! 700miljoner, Satan å joel då kan du komma å säga att du har pengar!
Då kan du byta ut alla fiskar i havet mot tvålar så kan ju fisk försöka lukta fisk bäst fan dom vill. Om det nu är de man vill


japp! ...och , MNK är ena riktiga "filurer" :D ..och Till dom som int begrip "humorn" i mnk o hur det var förr i värd´n

så måste jag citera "job" :-B ja du ve`t dåm va dum i huuvä ..naa jääävuulst =)) =))

Användarvisningsbild

Re: Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

Elias  
#70078 Min doktor från byske vårdcentral, dr dre..

Det intressantaste är att det handlar om sådant man hänger med om och finns i ens närhet gällande orter m.m :P
Västerbottnisk hårdporr utan bilder!

Avatar Fallback

Re: Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70083
Elias skrev:Min doktor från byske vårdcentral, dr dre..

Det intressantaste är att det handlar om sådant man hänger med om och finns i ens närhet gällande orter m.m :P
Västerbottnisk hårdporr utan bilder!


ja just d ja du mene såå! ...då bli no bäst om ja tig .... dää lukte ju såå hemskkt ibland före duschen .. nää vi låt e vara ..ja ska va tyst nu :D

Avatar Fallback

Re: Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70090 men även denna går att ha i lurarna och ha rätt kurs på skördarn ;)



denna tråd var på väg att spåra ur ....om jag fortsatt :ugeek:

Användarvisningsbild

Re: Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

970D  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70124 hos mig går en massa brända skivor åt och P3 går varmt... längtar till dem får radioapparater med USB uttag! :)

Avatar Fallback

Re: Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

getost91  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70131
"spindeln" skrev:
getost91 skrev:råkade ut för p3s program "mammas nya kille" idag. slängde bara i det första bandet som fanns i maskin och vips kom gamla minnen och låtar tillbaka.. bandet var ifrån 99. :mrgreen:


lysande! men vad hände 99?? ..eller i "mnk" ... för 99 fanns inte "mnk" .. blev ju "nyfis" nu ...så skriv nu för böveln


Aja, var lite otydlig :oops: . Kastade i ett band för att slippa "mnk" som gick på radion nu under helgen. Och minnena till låtar av backstreetboys, westlife och andra grupper ( har glömt namnen) är inget som intresserar dig.. :grin: :wink:

Avatar Fallback

Re: Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#70168 jodå! visst hände något -99 ?? ..men vid närmare eftertanke , så har "getost91" ... övertygat mig ... just dessa typer av musik ...känns j-vligt långt borta från mitt stall =))
dock fick ju vissa motorer en del uppgraderingar just -99 ... :ugeek: :ugeek:

Användarvisningsbild

Re: Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

stegmaster  
#84580 Norska P1 eller mp3/cd, med f.eks dessa. Har nog blivit för gammal för mycket av musiken på Radioen. :???: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=oN86d0CdgHQ[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=U_Dhc8xDzlY[/youtube]
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=_n3ebuL1cPA[/youtube]

Avatar Fallback

Re: Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

vedmaskinen  
#84586 sveriges radio p4

Användarvisningsbild

Re: Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

Kse  
#84591 Blir mest P3, eller lite tung techno om man behöver få upp tempot :grin:
Ni som inte har usb skaffar ju bara en transiver. En liten sändare som omvandlar din musik från usbminne eller mp3 till radiovågor och skickar rätt in i radion, kostar runt 200:-
Då kan du lyssna på din musik i traktorn, köksradion, bilen eller i polarens bil, hur smidigt som helst.

Användarvisningsbild

Re: Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

Pidden  
#102266 Måste fräscha upp mitt lyssnade lite :, Fortfarande är det P3 som gäller, men även lite P4 framåt kvällen, Dock lyssnade jag mycket på P4 radio -kristianstad nu i somras (orkade inte med morgonpasset sommar & p3 kultur) 😡

Sen har ju Bandit flyttat in i Kristianstad så det blir även lite rock i skörderiet ibland :D

Avatar Fallback

Re: Vad brukar ni lyssna på i maskinerna

novis??  
#102281 1 timme på P1 om dan på nyheter för att hålla almänbildningen normal sedan mp3 eller cdböcker för hela slanten

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).