Före och efter jobbet

Felvända bilder

14 inlägg 7306 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Felvända bilder

skogsbonne  
#269821 Ett tips: Lägg mobilen ner när ni tar kort annars får man vrida nacken av sig



   TS
Elmia
Användarvisningsbild

Re: Posta en bild ifrån er vedtillverkning, vad som helst!

totte  
#269850 Och lägg den på rätt håll, annars får man stå på händerna.

Avatar Fallback

Felvända bilder

stektlök  
#269863 Ok då får vi se nästa gång om jag lyckas : )
Totte får träna handstående annars !

Användarvisningsbild

Re: Posta en bild ifrån er vedtillverkning, vad som helst!

totte  
#269878 Fy tusan! Det har jag aldrig kunnat och nu vid min ålder törs jag inte tänka på vad jag skulle drabbas av om jag försökte :lol:

Avatar Fallback

Re: Posta en bild ifrån er vedtillverkning, vad som helst!

Tosca  
#269899 Du kan ju köra fuskvarianten och stå dubbelvikt och titta mellan benen.

Eller sätta handvinschen så du kan snara fötterna till ett block i taket.

Avatar Fallback

Re: Posta en bild ifrån er vedtillverkning, vad som helst!

Blivande snickare  
#269901 Eller varför inte svänga skärmen. Sparar både rygg å nacke ;)

Användarvisningsbild

Re: Posta en bild ifrån er vedtillverkning, vad som helst!

totte  
#269934 Många fina förslag, tackar! :lol:

Användarvisningsbild
stegmaster  
#269956 Fatter inte riktig detta, er det för at man laster bilden direkt från mobilen det blir så??
Själv laster jag alltid inn bilder på datoren först, då kan man ju vri på dom som vil före man laster upp här.



Edit:
Ser nu at headingen (trådnavnet) er borte från mitt inlägg.
Fick denna varningen som talas om i annan tråd om för manga tecken.
Hur går det til då jag inte citerat nån, som skulle kunna gi flera tecken???

Användarvisningsbild

Re: Posta en bild ifrån er vedtillverkning, vad som helst!

totte  
#269985 Hmm, inte tänkt på det innan, undrar hur den rubriken slunkit in, inklusive "Re: " så är det 58 tecken. Det måste vara så att olika webläsare hanterar det på olika sätt.

Användarvisningsbild
halvproffs  
#269996 Från en som inte kan någonting om datorer. Är det omöjligt att lägga in ett program så man kan rotera bilderna i förhandsgranska? För mig som är novis tycker man att det skulle vara en skitsak. För det här är ju för jävla tråkigt med bilder åt alla håll.

Avatar Fallback
elis  
#270011
halvproffs skrev:Från en som inte kan någonting om datorer. Är det omöjligt att lägga in ett program så man kan rotera bilderna i förhandsgranska? För mig som är novis tycker man att det skulle vara en skitsak. För det här är ju för jävla tråkigt med bilder åt alla håll.


Rotera bild är en grundläggande funktion som finns i alla miljöer, datorns (olika) bildvisningsprogram och även i mobiltelefonerna. I iPhone väljer man en bild och klickar sedan "ändra" då finns rotera och en del andra val tillgängliga. Jag antar att samma finns i androidmiljön.

Avatar Fallback

Re: Posta en bild ifrån er vedtillverkning, vad som helst!

skogsbonne  
#270069 Eller så gör man det bara väldigt enkelt och lägger mobilen ner när man tar kort, jag försökte rotera bilderna med det funka inte

   TS
Användarvisningsbild
halvproffs  
#270070 Men om du vill ta en bild på ett stort träd tex, då måste du ju ha mobilen på högkant för att få med trädets storlek? Jo jag vet att dessa möjligheter finns i datorn men varför inte i förhandsgranska dit man ändå går för att kolla?
Ursäkta nu spårade tråden ur. :oops:

Användarvisningsbild
JensSkoog  
#270085
halvproffs skrev:Men om du vill ta en bild på ett stort träd tex, då måste du ju ha mobilen på högkant för att få med trädets storlek? Jo jag vet att dessa möjligheter finns i datorn men varför inte i förhandsgranska dit man ändå går för att kolla?
Ursäkta nu spårade tråden ur. :oops:

Fick ta elever i foto en gång i urtiden, och lärde dom att allra viktigaste man har som fotograf är benen! Det man inte får med på fyra meters avstånd, kommer i rutan om man tar några steg bakut :mrgreen: :mrgreen: Men, i skogen kan det ju vara lite svårt om man bakkar i en gran! :lol:

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).