Före och efter jobbet

Doping och skidsport.

21 inlägg 10855 visningar 4 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Doping och skidsport.

Flisaren  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#214764 Finns ju en anledning att testerna av NBA, NFL och NHL spelarna är soft som dom säger.

Elmia
Avatar Fallback

Re: Doping och skidsport.

valmet862  
#214784 Var ju inte direkt nån nyhet hela bunten är dom dopad och var definitivt det på -90talet svenskar som norrmän och alla andra! Tror inte ett skit vad dom säger att dom är "rena". Finns ingen heder i skidsporten mera

Avatar Fallback

Re: Doping och skidsport.

axwell  
#214791 I SVT-1, debatt kl22,00 blir mer om detta, Smirnov, Dähli, Wassberg och ytterligare en guldmedaljör kommer att medverka.

Någon som tror något annat än att samtliga svär sig fria.

Just det nu, om några minuter.

Användarvisningsbild

Re: Doping och skidsport.

Vedmaskin  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#214799
sveakatten skrev:Kollade sista värderna från blodgivningen jag ligger på 154, 161 0ch sist på 167Hb.


Är det före eller efter du lämnat?

Avatar Fallback

Re: Doping och skidsport.

Johan$$on  
#214837
Palms skrev:J.
De kanske skulle ha valt en annan vinkel istället, tex att många elitidrottare verkar lida av astma...


Vilket inte är särskilt konstigt med tanke på vad de utsätter sina luftrör för i 20-30år, är nästan mer lustig att inte alla har astmatiska problem.

Avatar Fallback

Re: Doping och skidsport.

sveakatten  
#214851
Vedmaskin skrev:
sveakatten skrev:Kollade sista värderna från blodgivningen jag ligger på 154, 161 0ch sist på 167Hb.


Är det före eller efter du lämnat?


Jag får reda på värderna när jag kommer nästa gång, så det är på det blodet jag lämnar.
Lämnar var tredje månad.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).