Tälthall-Lagerhall

Svara  48 inlägg  13808 visningar  14 följer

Re: Tälthall-Lagerhall

#486235 Dagens tips till alla tältägare där ute, hög tid att rensa taket/tältduken från snö om ni inte redan gjort det. Jag var nog själv idag lite sent ute.

Användarvisningsbild

Hema skrev:Dagens tips till alla tältägare där ute, hög tid att rensa taket/tältduken från snö om ni inte redan gjort det. Jag var nog själv idag lite sent ute.

Men det höll, eller rasade det, @Hema :((

JensSkoog skrev:
Hema skrev:Dagens tips till alla tältägare där ute, hög tid att rensa taket/tältduken från snö om ni inte redan gjort det. Jag var nog själv idag lite sent ute.

Men det höll, eller rasade det, Hema :((

Tältduken på takdelen har blivit ganska uttöjd. Ska se om det går bra att efterspänna, för nu är det nästan baljaktikt och det kommer inte hjälpa vid nästa snöfall. Stommen verkar hålla bra, men duken har fått bekänna färg.

Det var tänkt som en temporär lösning och det ger en liten spark där bak, att se till och fixa någon mer permanent lösning. Det var delvis därför som jag hade en traktorgrävare hemma för att gräva bort stubbar.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Annonser