av amcore » tor 12 feb 2009, 17:14
Deminer skrev:Nydesignad o nydesignad.....?!
FörsÀljaren hade en "vedvagn" med bockade rör, men vÀntade in en av deras "timmervagnar" i den hÀr designen.
Om det Àr han som pratar i nattmössan eller om du vet mer vet jag inte. Danroy har ju ingen sida pÄ webben och alla broschyrer visar de gamla sakerna. (Danroy.se finns ledigt för registrering....!)
Jag skall ringa imorgon och försöka skapa lite klarhet i det hela!
Ăr du nöjd med din "rundprofil" vagn eller??
aha okej sedÀrja! jag hade Àven möjligheten att köpa den nydesignade "timmervagnen" men sÀljaren avrÄdde mej dÄ den va sÄ tung mot för vedvagnen, dock Àr denna med lite smÄtung fram med dÄ den inte har vinchstolpen pÄ grinden utan pÄ en egen stolpe sen Àr vedvagnen kort,timmervagnen Àr lÀngre!
jag har förlÀngt min till 390cm,, samt byggt ny stolpe och kran pÄ den. Àven större hjul köpte jag till.. hittils Àr jag nöjd med den det lilla jag kört,enda som Àr negativt Àr att bankarna verkar inte tÄla vad som helst dÄ en av bankarna har vikt sej, inte samma stabilitet som med fyrkants stÄl
Massey Ferguson 5430-4 -12,Same Explorer 90 med driven 11 tonsvagn, Huddig 960 C6 -92,Valmet 405,GrÄlle, Bigab T-10 -12, Optimal 2400 snöfrÀs. Can-am Outlander 800 xt-08, 2X Can-Am Outlander 1000XT -12. Logosol LM pro 12kw med elmatning!