Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Någon med erfarenhet?

12 inlägg 4826 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Någon med erfarenhet?

mikbo1  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Avatar Fallback
Ernst  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#30049 Enligt hemsidan kan den bara levereras i Karlskoga :D

Användarvisningsbild
Mowi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#30056 Köp en kärra istället då får du med dig mer från skogen om man kör med en sådan lär det ta en evighet att köra ut några kubik.

Avatar Fallback
mikbo1  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#30119 Har en kärra.. Tyckte att denna verkade smidig. :D

   TS
Användarvisningsbild
trilla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#30167 Sist detta ämne var uppe så kom vi väl som fram till att vi inte skulle köpa nåt från clivius lunning då han sysslade med ganska tvivelaktig reklam på forumet. Jag minns inte riktigt hur det var men någon som ids kan säkert leta rätt på tråden. Dumjävlar behöver vi inte stödja.

Avatar Fallback
Ulf  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#30169 Vill minnas att "Bucketman" har gjort en egen lunningskärra som såg rätt så bra ut...Men som sagt...Vilken tråd detta avhandlades i, minns jag inte.. :roll:
Mvh Ulf

Avatar Fallback
Bucketman  
#30222 Halloj!

Här är länken till min lunningsvagn som ja "snickrade" ihop:

http://www.skogsforum.se/viewtopic.php?t=2251

Användarvisningsbild
Skogshuggarn  
#30228
trilla skrev:Sist detta ämne var uppe så kom vi väl som fram till att vi inte skulle köpa nåt från clivius lunning då han sysslade med ganska tvivelaktig reklam på forumet. Jag minns inte riktigt hur det var men någon som ids kan säkert leta rätt på tråden. Dumjävlar behöver vi inte stödja.


Var det verkligen på detta forumet?,,,,

Gjorde en inlaga om Clivus för några månader sedan, men där höll sig väl alla på mattan? :lol:
Hade man tid och exprimentlusta så skulle även jag ge mig på att bygga ihop något själv för en billig slant,,,typ som Bucketman.

Avatar Fallback
mikbo1  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#30637 Såg helt grym ut din kärra Bucketman.. Får nog ut å grunna på nåt liknande. 🧠

   TS
Avatar Fallback
Bucketman  
#30761 Tackar mikbo... :D

Användarvisningsbild
trilla  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#30762
Skogshuggarn skrev:
trilla skrev:Sist detta ämne var uppe så kom vi väl som fram till att vi inte skulle köpa nåt från clivius lunning då han sysslade med ganska tvivelaktig reklam på forumet. Jag minns inte riktigt hur det var men någon som ids kan säkert leta rätt på tråden. Dumjävlar behöver vi inte stödja.


Var det verkligen på detta forumet?,,,,

Gjorde en inlaga om Clivus för några månader sedan, men där höll sig väl alla på mattan? :lol:
Hade man tid och exprimentlusta så skulle även jag ge mig på att bygga ihop något själv för en billig slant,,,typ som Bucketman.


Kom inte ihåg, kan ha varit på atvcenter också.

Avatar Fallback
Valtra  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#30835 leksaker :)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).