Någon med erfarenhet?

Terri
 Svara  12 inlägg  3221 visningar  0 följer

Någon med erfarenhet?

#30041 Någon som provat denna??

http://www.clivus-lunning.se/

Mvh mikbo1

TS
Terri Maskiner
 Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#30049 Enligt hemsidan kan den bara levereras i Karlskoga :D

Användarvisningsbild

#30056 Köp en kärra istället då får du med dig mer från skogen om man kör med en sådan lär det ta en evighet att köra ut några kubik.

#30119 Har en kärra.. Tyckte att denna verkade smidig. :D

TS
Användarvisningsbild

#30167 Sist detta ämne var uppe så kom vi väl som fram till att vi inte skulle köpa nåt från clivius lunning då han sysslade med ganska tvivelaktig reklam på forumet. Jag minns inte riktigt hur det var men någon som ids kan säkert leta rätt på tråden. Dumjävlar behöver vi inte stödja.

#30169 Vill minnas att "Bucketman" har gjort en egen lunningskärra som såg rätt så bra ut...Men som sagt...Vilken tråd detta avhandlades i, minns jag inte.. :roll:
Mvh Ulf

#30222 Halloj!

Här är länken till min lunningsvagn som ja "snickrade" ihop:

http://www.skogsforum.se/viewtopic.php?t=2251

Användarvisningsbild

trilla skrev:Sist detta ämne var uppe så kom vi väl som fram till att vi inte skulle köpa nåt från clivius lunning då han sysslade med ganska tvivelaktig reklam på forumet. Jag minns inte riktigt hur det var men någon som ids kan säkert leta rätt på tråden. Dumjävlar behöver vi inte stödja.

Var det verkligen på detta forumet?,,,,

Gjorde en inlaga om Clivus för några månader sedan, men där höll sig väl alla på mattan? :lol:
Hade man tid och exprimentlusta så skulle även jag ge mig på att bygga ihop något själv för en billig slant,,,typ som Bucketman.

#30637 Såg helt grym ut din kärra Bucketman.. Får nog ut å grunna på nåt liknande. :idea:

TS

#30761 Tackar mikbo... :D

Användarvisningsbild

Skogshuggarn skrev:
trilla skrev:Sist detta ämne var uppe så kom vi väl som fram till att vi inte skulle köpa nåt från clivius lunning då han sysslade med ganska tvivelaktig reklam på forumet. Jag minns inte riktigt hur det var men någon som ids kan säkert leta rätt på tråden. Dumjävlar behöver vi inte stödja.

Var det verkligen på detta forumet?,,,,

Gjorde en inlaga om Clivus för några månader sedan, men där höll sig väl alla på mattan? :lol:
Hade man tid och exprimentlusta så skulle även jag ge mig på att bygga ihop något själv för en billig slant,,,typ som Bucketman.

Kom inte ihåg, kan ha varit på atvcenter också.

#30835 leksaker :)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar
TitelStatistikSenaste svaret
Erfarenhet av 901 av pernils - sön 12 dec 2010, 23:41
i Skördare

12
19 svar
9708 läst
av pernils     
ons 15 dec 2010, 21:56
Erfarenhet av kedjeröjsågar?? av simon - lör 04 sep 2010, 17:26
i Motorsåg och handhållet

123