Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Skogsnolia 2015 tråden

101 inlägg 42100 visningar 15 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Skogsnolia 2015 tråden

svampbob  
#329913 Jag kan inte se att det finns någon ren tråd om skogsnolia 2015 så bäst att genast skapa en.



   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsnolia 2015

Kse  
#329918 :-BD

Användarvisningsbild

Re: Skogsnolia 2015

svampbob  
#329923 Är det någon Nolia besökare som behöver en kopp kaffe eller lämna av husvagnen så går det att ordna här på gården.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsnolia 2015

Fredrik Reuter  
#329926 Hej,
Kanon med en renodlad tråd om Nolia också!
Det är ju många av oss som även ska till SkogsNolia, ni som ska dit, skriv gärna en rad i denna tråd.
Jag kommer troligtvis inte till SkogsNolia, SkogsElmia tar mycket tid i anspråk och vi har släktingar som tar studenten under denna tid. Men jag har inte lagt locket på för egen del än, förhandlingar pågår...

Bor du i direkta närheten Svampbob?

KSE kommer ju vara på Nolia i dagarna tre och vi håller på att kolla på lite olika lösningar så skogsforum kan vara med på ett hörn på mässan, mer om detta när vi vet mer.

Avatar Fallback
brassel  
#329929 Skulle vara kul o besöka Nolia, är ju bara ca 10 mil längre dit för mig än till Elmia.
Ser dock lite körigt ut just nu...

Användarvisningsbild

Re: Skogsnolia 2015

svampbob  
#329941
Fredrik Reuter skrev:Hej,
Kanon med en renodlad tråd om Nolia också!
Det är ju många av oss som även ska till SkogsNolia, ni som ska dit, skriv gärna en rad i denna tråd.
Jag kommer troligtvis inte till SkogsNolia, SkogsElmia tar mycket tid i anspråk och vi har släktingar som tar studenten under denna tid. Men jag har inte lagt locket på för egen del än, förhandlingar pågår...

Bor du i direkta närheten Svampbob?

KSE kommer ju vara på Nolia i dagarna tre och vi håller på att kolla på lite olika lösningar så skogsforum kan vara med på ett hörn på mässan, mer om detta när vi vet mer.


Nej jag bor på andra sidan skogen. Har ett par mil dit så det är gränsfall att jag väljer cykeln. Jag bor på samma sida om umeå som Nolia gör.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Skogsnolia 2015

skogsjan695xl  
#329963 Jag är på plats fredag och lördag förmidda.

Användarvisningsbild

Re: Skogsnolia 2015

bodaedet  
#329973 Där torsdag å fredag

Avatar Fallback

Re: Skogsnolia 2015

Sandström87  
#329977 Ska dit på fredan . Buss från bredbyn med Norra

Avatar Fallback

Re: Skogsnolia 2015

aalg  
#329978 En himla trevlig mässa, ska absolut dit men vet inte vilken dag ännu. Har redan fixat biljetten :)

Avatar Fallback

Re: Skogsnolia 2015

Skogen i boden  
#330047 Ska dit nån/några dagar då vi är utställare så blir nog att jobba iaf nån dag . Kom gärna förbi monter 4003 saferoad/viacon och kolla vägbommar ,skyltar ,trummor mm

Användarvisningsbild

Re: Skogsnolia 2015

SkogsGotte  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#330052 Blir nog en sväng dit både på fredagen och lördagen för min del.

Användarvisningsbild

Re: Skogsnolia 2015

vedmalen  
#331251 Kopplar husvagnen och gör en tvådagarsvisit, kanske tre. Fru och dotter på stan och jag och pojken på Nolia. Blir bäst så.

Avatar Fallback

Re: Skogsnolia 2015

mikke  
#332567 Hej
Någon utställare som har en biljett att bjuda på?

/Mikael

Användarvisningsbild

Re: Skogsnolia 2015

Skogshuggarninorr35  
#332569 Vi ska dit på Fredag

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).