Små skogsmaskiner och övriga maskiner

NMS Skogsvagn (annons på nätet nu)

6 inlägg 4577 visningar 3 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

NMS Skogsvagn (annons på nätet nu)

stektlök  
#294997 Såg en annons på blocket tror jag för dessa vagnar med "prutat å klart" priser. Nya givetvis och priser som var rejält nedsatta från de så kallade riktiga priset.
Hur är kvaliten på dessa undrar man för det var mkt godis på dom och priset lät hutlöst bra !
Äre Kellfri modell lyx eller vad är detta ?
Någon som köpt och kan ge en recension ?

Mvh the lök



   TS
Avatar Fallback

Re: NMS Skogsvagn (annons på nätet nu)

stektlök  
#294999 Länk:


http://m.blocket.se/orebro/Skogsvagnar_ ... ?ca=13&w=2

   TS
Avatar Fallback

Re: NMS Skogsvagn (annons på nätet nu)

T24X4  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#295069 viewtopic.php?f=107&t=19149

Tror att dom kommer från Estland. Kanske försäljningen har gått dåligt och nu sänker dom priset för att marknadsföra sig? Tillverkades inte Farma också i baltstaterna? Tror inte att dessa är lika dåliga som Kellfri vagnarna.

Användarvisningsbild

Re: NMS Skogsvagn (annons på nätet nu)

ananders  
#295074 Här är en pdf katalog.

Användarvisningsbild

Re: NMS Skogsvagn (annons på nätet nu)

Seb macahan  
#295120 Jag klämde o kände lite på dom under Elmia. Jag har inte kört dom och inte pratat med någon som gjort det heller. Dom ser rejäla ut och bara det faktum att dom bygger skotare och skördare så känns det seriöst. Men
Det kändes inte gediget. Jag kan inte sätta fingret på varför men kanske för tunn plåt på vissa ställen och lite för klent byggd, men det kan vara en synvilla. De har kanske använt bättre stål?. Jag vill inte döma ut dom på något sätt men titta på en först innan du bestämmer dig.

Användarvisningsbild

Re: NMS Skogsvagn (annons på nätet nu)

rokon  
#295125 Kan mycket väl vara så att de använder bra stål, jag citerar från deras hemsida " Våra produkter uppskattas även för att de innehåller mer svenskt stål än konkurrerande maskiner. Ökad livslängd är viktigt! Alla NMS produkter utvecklas tillsammans med våra kunder. Just därför kallar vi oss för “Företaget med stora öron“.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).