Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Fyrhjulings köp.

37 inlägg 15753 visningar Svara, dela mm...   
Avatar Fallback
Jesper  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#17198 Motorbromsen är rätt kass ja tyvärr, en nackdel helt klart. Bromsar litegrann men inte sa värst, speciellt inte med lass. Man far vara med med bromsen.
Gjorde inte Polaris reklam för det för ett par ar sen att det skulle komma motorbroms pa deras maskiner med?

(Förbaskade utlänska dator utan a med prick..) 😡

Användarvisningsbild
Robin  
#17202
Jesper skrev:Motorbromsen är rätt kass ja tyvärr, en nackdel helt klart. Bromsar litegrann men inte sa värst, speciellt inte med lass. Man far vara med med bromsen.
Gjorde inte Polaris reklam för det för ett par ar sen att det skulle komma motorbroms pa deras maskiner med?

(Förbaskade utlänska dator utan a med prick..) 😡


Numera kan man välja till motorbroms på polarismaskinerna. Sitter standard på dom större.

Användarvisningsbild
Defender  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#17283 Så nu ska jag iväg och provköra Hondan en gång till innan jag bestämmer mig.
Det är en Honda TRX650 Rincon -04 Den med automatväxel och delad bakaxel.

Åtrekommer ikväll om det blev affär.

   TS
Användarvisningsbild
Robin  
#17298
Defender skrev:Så nu ska jag iväg och provköra Hondan en gång till innan jag bestämmer mig.
Det är en Honda TRX650 Rincon -04 Den med automatväxel och delad bakaxel.

Åtrekommer ikväll om det blev affär.


Du kommer säkert bli nöjd, fin nöjesmaskin det där men bra detaljkvalité, sen upp med bilder om det blir affär. Får man fråga vad dom begär?

Användarvisningsbild
Defender  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#17303 Så nu blev det affär.
Blev en Honda trx650 Rincon -04 med 144timmar på mätaren. All service gjord på Honda verkstad, senast vid 141timmar. Nya däck runt om.

Pris 53+moms. Dyrt eller billigt??

   TS
Användarvisningsbild
Robin  
#17341
Defender skrev:Så nu blev det affär.
Blev en Honda trx650 Rincon -04 med 144timmar på mätaren. All service gjord på Honda verkstad, senast vid 141timmar. Nya däck runt om.

Pris 53+moms. Dyrt eller billigt??


Grattis till maskinen. Låter väl som ett normalt pris.

Användarvisningsbild
pgo_jim  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#17442 Låter som ett bra/ok pris, vet inte hur mycket moms det blir men så himla dyrt var de ju inte lägg gärna upp lite bilder o vad du kommer använda den till =)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).