Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Hypro bärare

42 inlägg 25402 visningar 8 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Hypro bärare

Blivande snickare  
#348760 Grattis! Kul att den gick till en annan forumist! :grin:

Användarvisningsbild

Re: Hypro bärare

Fredrik Reuter  
#348766 Är det sant?

I så fall är det ju helt otroligt roligt, var det inte med någon manual till aggregatet?

Avatar Fallback

Re: Hypro bärare

Fredrik N  
#348767 Hej. Och grattis till köpet.
Själv har jag skafat en Hypro 500, men jag har inte hämtat den än.
Ta och ring till Hypro, så kan dom säkert hjälpa dig.

Avatar Fallback

Re: Hypro bärare

8wdHypro500  
#348777 Gratulerer och lykka til med maskinenen. Er du instelt på å jobba på det viset, er maskinenen midt i prikken.
Manualen til prossesoren ligger i maskinen, bæraren har jeg aldrig hatt nogen manual til. AB Landbruk i Sarpsborg vet en hel del om den, ellers får du fråga meg.

Användarvisningsbild

Re: Hypro bärare

Snorrerk66  
#348936 Ja skulle vilja ha en typ reservdelsbok eller något på bas maskinen

Avatar Fallback

Re: Hypro bärare

8wdHypro500  
#348976 Har aldri klart å få ut nogon dokumentation på basmaskinen, inte byggd så mange, fråga Hypro direkt

Användarvisningsbild

Re: Hypro bärare

Snorrerk66  
#348978 Oki tack ska höra med dom när ja får hem maskin kan ju va bra o veta om något går sönder

Användarvisningsbild

Re: Hypro bärare

herjman  
#349275 Skaffa band till den så är den suverän vid dålig bärighet, har själv jobbat lite ihop med en.

Användarvisningsbild

Re: Hypro bärare

Snorrerk66  
#349277 Oki vet du om några

Användarvisningsbild

Re: Hypro bärare

Snorrerk66  
#350199 Hej har problem med mätning gen varken längd eller diameter fungerar på hypro bäraren men datorn är igång

Avatar Fallback

Re: Hypro bärare

8wdHypro500  
#350255 Om det er strøm til datorn, så skal iallafall lengdmetningen fungera. Dia. fungerer også, men må kalibreres. Det står utførligt forklarat i instruksjonsboken :wink:
Kolla spesielt kontaktdonet på venster sida, den runda slepvagnskontakten, kan vara lite lurig.

Användarvisningsbild

Re: Hypro bärare

Snorrerk66  
#350257 Japp de har den. Jo ja såg de får se om ja gör något åt diametern. Ja såg dom med då ligger nog felet där hoppas ja får kolla på de

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).