Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Köpt ny vagn.

5 inlägg 3419 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Köpt ny vagn.

Sune_  
#172227 Som flera av er kanske sett har jag letat efer en ny vagn, och idag råkade ja investera i en kranman 1750 med extra allt.

Åke och co har tagit fram ett nytt däck (8-lagers) som man kan välja till, mönstret är precis som på vretens vagnar fast förstärkta i mitten och med drivruller som passar perfekt och garanterat aldrig slirar!

Blev riktigt imponerad på demodagen, så ni som tvekat pga driften håll ett öga öppet efter nya utförandet, riktigt proffsigt.



   TS
Användarvisningsbild

Re: Köpt ny vagn.

OAS-forests  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#172231 Kul att höra!
Små maskiner har sina begränsnngar men det finns helt klart en nisch för dem. Ska bli intressant att få höra dina drifterfarenheter senare.

Användarvisningsbild

Re: Köpt ny vagn.

Slurfi  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#172245 Då vill man se bilder.

Avatar Fallback

Re: Köpt ny vagn.

simon jonsson  
#172250 Roligt, vagnen ser ju mycket fin ut. Du får väll ta nå bilder sen, det är ju alltid kul att se :)

Avatar Fallback

Re: Köpt ny vagn.

Sune_  
#172258 Ja räknar ju aldrig med att kunna räkna hem ekipaget utan det får väl delvis belasta nöjeskontot så att säga :)
Ja Borde ju knäppt några kort, men det blev ju aldrig av då man gick runt å pratade istället.

Ja det var en riktigt fin vagn, och med dom nya breda 26" däcken tror ja att den blir suverän, framförallt vad gäller bärighet.
Ska dit med Potatisen under veckan så de får koppla ihop allt åt mig, så kan knäppa några bilder då :)

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).