Små skogsmaskiner och övriga maskiner

Suzuki

11 inlägg 5919 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Suzuki

T.B.O  
#163810 Hej på er! Jag skulle vilja veta lite om suzuki 750 atv! ni som har såna är ni nöjda? Vad är dåligt/bra? Jag har en begagnad på gång, en 09a. Vad tror ni om en sån?
Har kollat runt lite o sett att dom verkar va ganska ok iaf. Men är rätt ny här o hittar inte runt så bra än :oops:(nån kanske kan hjälpa mig tillrätta) Rätt mycket att gå igenom :surp: men åxå mycket att läsa o lära!
Måste säga att jag tycker de verkar va ett bra forum med bra stämning o hjälpsamma medlemmar.. Mvh/Tommy



   TS
Avatar Fallback

Re: Suzuki

T24X4  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#164615 [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=8CKVuQfSGsU[/youtube]

Hittade ett test på tuben. Suzuki var först i Sverige med fyrhjulingar. Min erfarenhet är att deras kvalité är god. Vet inte hur det är med deras fyrhjulingar med på motorcyklar så är det bra kvalité. Sen är det en smaksak vad man gillar.

Testa
http://www.atvforum.se/Forum/index.php?board=8.0

Där finns det säker många som ge dig råd och tips på vad som är bra och dåligt.

Avatar Fallback

Re: Suzuki

T.B.O  
#165015 Tack för de tipset. de hjälpte en del! Blev dock ingen beg.750 utan en ny 500 :smile:

   TS
Avatar Fallback

Re: Suzuki

T24X4  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#165199 Vill du veta hur saker sitt ihop kan den här sidan vara bra. Finns sprängskisser från 1983 fram till 2012 :mrgreen:

http://www.alpha-sports.com/suzuki_atv_parts.htm

Avatar Fallback

Re: Suzuki

T.B.O  
#165202 Tack :smile: Hoppas den sidan inte behövs strax bara :-s

   TS
Avatar Fallback

Re: Suzuki

kallemek  
#166082 Fina maskiner. Synd att de har en så småaktig generalagent, garantin är inte värd lika mycket här som i staterna.

Avatar Fallback

Re: Suzuki

T.B.O  
#166142 Jaså? Vad är det som skiljer mellan här o där då?

   TS
Avatar Fallback

Re: Suzuki

Svarte Petter  
#166250 Får gratulera till ett lyckat köp. Har en king quad 700 som fungerar utmärkt. Man blir förvånad vad den kan åstakomma i skogen. Har aldrig haft några problem med den heller.

Avatar Fallback

Re: Suzuki

T.B.O  
#166254 Tack. Nu e de ju inte mycke ja hunnit köra men är faktiskt imponerad över framkomligheten. Känns som vi kommer trivas ihop :P

   TS
Avatar Fallback

Re: Suzuki

kallemek  
#166262
T.B.O skrev:Jaså? Vad är det som skiljer mellan här o där då?


Där åtgärdas fabrikationsfel seriöst inom ramen för garantin och återförsäljarna får servicemeddelanden gällande dessa åtgärder. Kan tyvärr inte påstå att det funkar på det sättet här.

Avatar Fallback

Re: Suzuki

T.B.O  
#166264 Oki. De va ju inte så bra! Bra service tycker man ju att man kunde få när man köper såpas dyra saker. Men får väl hålla tummarna för att de går bra...

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).