Logistik, Transport

Nissan King Cab 2002-2006

79 inlägg 141820 visningar 11 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Nissan King Cab 2002-2006

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#128315 Så här kan inte "storfräsarna" göra .. med en 350 000 kr japspickis :mrgreen:

finns ju inte kraft ? ... det är alltid bra att ha kraft "på lager " även om man åker till olika delar av landet eller till dagis :wink: ( videon är en jvla lekstuga / skämt enl, mig typ nån som fått låna pappas bil )

och yes ! jag hade lite rödljusrace med bmw , audi , saab i sörmland .. det var skoj , man sitter så högt att man kan se och följa den frenetiska växlingen ... det behöver inte jag , .. min automat växlar allt annat än mjukt . men 7,3 liter bakom så är det alltid skoj att uppleva kraften som gör det hela roligt :-)) typ : helvete ! det var en gammal j-vla lastbil eller nåt ... och den åkte .. ifrån mig .. :geek:


Användarvisningsbild

Re: Nissan King Cab 2002-2006

Kse  
#128339 Det finns andra saker som japspickisar klarar, men nog går det att bränna gummi oxå.
Av alla hundratals jänkare som bränner gummi på Youtube måste jag säga att du valde ditt klipp med omsorg :lol:





Nu var det ju King cab tråden handlade om, så vi kan spänna musklerna i nån annan tråd. :geek:
Senast redigerad av Kse mån 09 maj 2011, 14:53, redigerad totalt 1 gång.

Avatar Fallback

Re: Nissan King Cab 2002-2006

"spindeln"  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#128496
Kse skrev:Det finns andra saker som japspickisar klarar, men nog går det att bräna gummi oxå.
Av alla hundratals jänkare som bränner gummi på Youtube måste jag säga att du valde ditt klipp med omsorg :lol:





Nu var det ju King cab tråden handlade om, så vi kan spänna musklerna i nån annan tråd. :geek:


Hej "kse" ! ... visst! men nu ska vi icke bli sura .. , som sagt ! tråden återgår till king kab ...sorry :geek:

Användarvisningsbild

Re: Nissan King Cab 2002-2006

JörgenO  
#191052 Hej
Någon av stans mindre kräsna tjackpundare valde min gamla krigare, en svårt rostangripen 98as King Cab, som dagens transportmedel. Tids nog dyker den upp som ett utbränt vrak i Jordbro.
Nåväl, nu är det dags att byta upp sig och jag siktar på en 04-06, de ligger hyfsat i pris och frun kan köra den utan att skämmas. Om jag förstått tråden rätt så skall man absolut inte köpa en diesel om den inte har kvitton på att lagren är bytta.
rostar gör de väl lika mycket som äldre eller har Nissan blivit bättre? Nån som vet?
Jag skall kontakta revisorn i detalj om detta, men nån som har koll på om jag kan köpa den på skogen även om jag mest kommer att använda den privat (jag kommer ju att använda Den uppe i skogen men mest som andrabil hemma i Stockholm)

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).