Logistik, Transport

Snyggt plogat!!

5 inlägg 3577 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Snyggt plogat!!

Magnus M  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#315443 Trevlig skogsgranne man har som plogar gemensam väg fram till en avstickare som går in på hans mark. 100m längre fram är min vändplan där jag har avlägg nu.
Att han inte plogade längre kan jag köpa men hur tänkte han när han lämnade högarna där mitt i vägen när han vet att jag hugger längre in :???:
Avstickaren in till hans skifte går in precis där fotografen står o den har han plogat.

IMG_1428.jpg


Magnus M



   TS
Användarvisningsbild

Re: Snyggt plogat!!

Fredrik Reuter  
#315445 Hej,
Tråkigt, ingen vidare grannsämja eller?
Kommunikation är ju a och o, tänk vad mycket bättre han skulle mått psykiskt om han offrade 3dl diesel och plogade hela vägen. Gissar att du skulle tackat honom vilket man oftast mår ganska bra av!

Användarvisningsbild
Magnus M  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#315452 Vi är väl inte osams direkt men han gör såna här grejer emellanåt. Tror han tycker om att reta upp folk, o vill nog få igång mig. Han är jättetrevlig o prata med men jag litar inte ett uns på han.

För några år sen när det var mycket snö så plogade jag hela vägen 2 ggr samt tog dit en lastmaskin när det blev för mycket. Så att han gör såhär nu är ju bara löljigt.

Magnus M

   TS
Användarvisningsbild

Re: Snyggt plogat!!

Fredrik Reuter  
#315458 Hmm, ja, de finns lite varstans!
Tricket är väl att inte gå igång på detta då han säkert vill ha ner dig till samma låga nivå som han själv finns på (krabbsyndromet?)...

Användarvisningsbild

Re: Snyggt plogat!!

Vardon  
#315461
Admin@skogsforum skrev:Hmm, ja, de finns lite varstans!
Tricket är väl att inte gå igång på detta då han säkert vill ha ner dig till samma låga nivå som han själv finns på (krabbsyndromet?)...


Där brukar de ändå slå en med erfarenhet :)

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).