Gallring

Jaktarrende!

2 inlägg 3203 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Jaktarrende!

Traktormannen  
#429135 Tjenare! Ska börja med att säga att om någon stör sig eller att inlägget inte är tillåtet så är det bara att ta bort det!!

Men nu till frågan, så är det så att jag har letat jaktmark i väldigt många år nu men utan resultat! Så nu vänder jag mig till er. För det verkar som det är ganska många här som äger fastigheter och som inte brukar jakten själv! Om det då är någon med en ledig fastighet i närheten av vimmerby, Västervik, gammleby, horn, kisa eller i närheten av dessa nämnda så är jag intresserad! Kan tillägga att jag jagat mycket i mina dagar men har ingen egen jaktmark utan har bara varit på väldigt många ställen och gästjagat! Tack på förhand! :grin:



   TS
Malwa
Avatar Fallback

Re: Jaktarrende!

phh  
#430183 Det kanske vore en idé om det fanns en tråd där markägare och jägare kunde se och diskutera vad jakträtten kan vara värd i respektive område och vad som är en aktsam och lämplig jakt så att både jakten sköttes på ett bra och sunt sätt och jaktarrendena sattes med full vetskap om tillgång och efterfrågan. Eller kanske det behöver en helt egen site?

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).