Gallring

Gallringsdagarna 2017

600 inlägg 182967 visningar 48 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Gallringsdagarna 2017

isteskog  
#479152 Fick hem tidningen Åkeri och Entreprenad idag. Det var ett reportage ifrån Gallringsdagarna i den! :smile:

Malwa
Användarvisningsbild

Re: Gallringsdagarna 2017

Fredrik Reuter  
#479972 Usewoodgänget hade otur under Gallringsdagarna.
Tydligen hade de råkat ut för en punktering på lastbilen och missade därför den planerade färjan över till Sverige.
På grund av det deltog de bara på lördagen.

Nu har den en film uppe från Gallringsdagarna i alla fall.


Avatar Fallback

Re: Gallringsdagarna 2017

jannerik  
#480276 Jaha då är man dömd att för evigt segla runt i det virituella molnet, det är jag som plockar en broschyr i början. :wink:

Avatar Fallback

Re: Gallringsdagarna 2017

Bison  
#480279 Då är du även dömd till köp :)

Avatar Fallback

Re: Gallringsdagarna 2017

Bison  
#480280 Väntar med spänning på var nästa Gallringsdagar blir?

Användarvisningsbild

Re: Gallringsdagarna 2017

Göt  
#481216 Köpte tidningen Trucking, där är det ett väldigt fint reportage om gallringsdagarna :-bd

Användarvisningsbild

Re: Gallringsdagarna 2017

Oscar Waara  
#486165 Är videon långt borta?

Användarvisningsbild

Re: Gallringsdagarna 2017

The Boxer  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#486389 Ting tar tid...

Användarvisningsbild

Re: Gallringsdagarna 2017

Fredrik Reuter  
#486391 Hej,
Ja, förlåt, detta har tagit alldeles för lång tid.
Det finns en nästan färdig klippning klar som ska färdigställas och renderas, det kommer!

Avatar Fallback

Re: Gallringsdagarna 2017

Bison  
#489388 Hur går det med Gallringsdagar 2018?

Användarvisningsbild

Re: Gallringsdagarna 2017

svampbob  
#489392 Är inte mycket av svaret den frågan upp till medlemmarna på forumet. Mycket bygger ju på att medlemmarna ställer upp och hjälper till.
Jag pratade med Torbjörn just före Jul och lite planer finns det nog.

Användarvisningsbild

Re: Gallringsdagarna 2017

halvproffs  
#489397
svampbob skrev:Är inte mycket av svaret den frågan upp till medlemmarna på forumet. Mycket bygger ju på att medlemmarna ställer upp och hjälper till.
Jag pratade med Torbjörn just före Jul och lite planer finns det nog.


Som jag har trott så är det minsta problemet att sfo-are ställer upp eller har jag fel?
Däremot kan jag förstå att det är ett otroligt jobb med planering osv att genomföra ett så stort projekt.

Jag hoppas verkligen att det blir en fortsättning på GD så att vi kan träffas och utbyta erfarenheter och kanske se vilken avverkningsmetod som passar vårt eget skogsbruk.
Ställ upp alla som kan skulle jag vilja säga och jag tror att i detta sällskap är det inga problem med det!

Avatar Fallback

Re: Gallringsdagarna 2017

Bison  
#489417 2016 var det bestämt samma dag det var klart att det skulle bli 2017, men det känns så mycket tvivelaktigt efter 2017 fast det var lika mycket folk därav min undran när dom ännu inte sagt något om i år än

Användarvisningsbild

Re: Gallringsdagarna 2017

Fredrik Reuter  
#489420 Hej,
Jodå, vi planerar och diskuterar för fullt.
Tyvärr är vi lite försenade, dels på grund prioriteringar internt men också på grund av saker som hänt i skogsalmanackan 2018.

Men mer info kommer inom kort!

Avatar Fallback

Re: Gallringsdagarna 2017

alfha  
#490709 Väntar med spänning på videon :wink:

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).