Gallring

Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

304 inlägg 94637 visningar 46 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

Torbjörn Johnsen  
#371139 Fredrik håller på att knåpa ihop en anmälningsfunktion. Förhoppningsvis klar nästa vecka så får vi testa och se om det funkar.

Malwa
Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

hlb  
#371170 Jättebra!!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

valtraa93  
#371787 Jätteintressant. Jag kommer gärna även om jag har 40 mil att köra enkel väg. Har nyligen köpt en Hypro 450 och tar gärna emot tips från rutinerade förare.

Avatar Fallback

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

Valtra  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#374351 Har lyckats att missa den här tråden helt, men är väldigt intresserad av att komma. min far kommer säkert också med.

Använder själv en Hypro 300 sedan några år tillbaka.

Avatar Fallback

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

uffejohan  
#374379 Kommer självklart tillsammans med en Hyproägare, även om vi har 20 mil enkel väg.

Avatar Fallback

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

phh  
#377424 Som innehavare av en HYPRO 450 som vi just kör andragallring i Västra Blekinge med vill vi gärna bidra med frågor och funderingar och vara med. Ser fram emot att en tid bestäms.

Användarvisningsbild

Re: Sv: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

lerbo  
#377439 Även jag är intresserad av å komma å diskutera processorer, om man får vara med.

Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

hlb  
#377441 @lerbo. Visst är du välkommen. Jag återkommer ett par veckor före med enkelt program, karta m.m. Vänta er nu inte för mycket. Syftet är att lära av varandra i verklighetsnära omgivning.

   TS
Användarvisningsbild

Re: Sv: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

lerbo  
#377444 Låter ju jättebra, det är ju så det ska vara.

Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

David81  
#377445 Hej.
Vad har nu för maskiner inbokade att kolla på?

Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

T-bear  
#377458 Hej! Jag är också intresserad av att komma, har en Hypro 300 sedan ett par år. Jag bor utanför Jönköping

Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

hlb  
#377459 @David81:Preliminärt stegmatare Niab: svart och grön. Rullmatare Hypro, äldre 450 utan kran,755 och min egen 450 XL med 6m kran och dubbelmontage i myrgallring. Kedjeröjare @Erres Husqvarna samt förhoppningsvis Stihl. Fabrikstrimmad Husqvarna 346.

   TS
Avatar Fallback

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

Larsi  
#377485 Hej!
Har läst lite funderingar om hur man löser matfrågan.
Jag tycker var och en fixar med sej något att äta och korv eller annat som går att grilla och så har vi brasan tänd under dagen.
Ved borde väl de flesta kunna bistå med.
/Lasse

Avatar Fallback

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

Robertberg  
#377489 Jag som Husqvarna-frälst har läst tråden om nya 261an, som väckt ett stort intresse..! Att få till någon slags jämförelse mellan bägge modellerna av Stihl 261 och Hva 550 hade jag tyckt vore skoj! Om någon har tillgång till nya 261an.
Men området vi har att leka på är kanske begränsat?
Jag tar med mig trimmad 346 iallafall.

Användarvisningsbild

Re: Användarträff för ägare av traktorprocessorer.

hlb  
#377524 @Larsi. Visst får ni ta med mackor om ni vill. Jag kommer inte att ha skylten "medhavd mat får inte förtäras i denna lokal" uppe. Jag tror jag kan fixa köttsoppa och kolarbullar till alla. @Erre fixar eftermiddagsfika och ni får kaffe när ni kommer.
@Robertberg. Trevligt om ni tar med sig demonstrationsobjekt.

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).