Gallring

Hej vad tycks om hund i skotaren

62 inlägg 26200 visningar 15 följer Svara, dela mm...   
Avatar Fallback

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

Vedsugen  
#148014 Jag har min lille vän rätt mycket i bur och har även haft det med alla mina tidigare hundar .
Det är mycket tryggt för hunden att ha sin husvagn med på äventyr att dra sig tillbaka i om så känns . Den ska absolut inte vara stängd utan bara en tillflyktsort att vara i när helst det faller på . Har nu en tuff robust liten dvärgsnauser på 5 år som är med mig mest hela tiden och buren får åka med till både skogen och stugan . Vi har mycket barn i familjen och vänner med ungar !! så när det är stojjigt och han vill vara själv ett slag går han bara in där och lägger sig på rygg med pungen i vädret och där ligger han tills något är spännande igen . Kan vara svårt med en bur i maskinen men en rotting korg eller liknande torde fungera lika bra . Vi har lärt barnen att när kråkan går in i buren ska han var ifred och det är inte offta han går undan men då är han totalt avslappnad när han ligger där . Bra tipps om ac har märk stor törst vid längre åkturer hos honom .

Malwa
Avatar Fallback

Re: Hej vad tycks om hund i skotaren

skogstok88  
#152249 Jag hade med min Dvärg Pinscher tik i förra veckan vilken underbar kamrat att ha med sig hon älskade det.
Hon har varit väldigt lätt stressad tidigare men efter att få följa med min i skotaren så har hon kunnat hitta sin avstängnings knapp nu är hon mycket avslappnare en tidigare de var kanon för henne nu kan jag till och med ha henne i hund buren utan att hon försöker bryta sig ut..

Hon hade sin plats i framrutan på en mysig filt som är fylld med bomull så det blir mjukare och så klart anti glid filt mellan filten och interiören :D

   TS
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).