Information om forumet

Specialerbjudande till skogsforums medlemmar!

4 inlägg 17111 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Specialerbjudande till skogsforums medlemmar!

Fredrik Reuter  
#47552 Här kommer ett specialerbjudande till alla medlemmar på skogsforum!

Från och med idag och till och med 15 februari 2009 ges för medlemmar möjligheten att prova på webbverktyget Kaparatt.
Kaparatt(.com) är enligt tillverkaren Mora In Europe AB "- Ett verktyg som på ett radikalt sätt kommer att förenkla inlärningen av korrekt utförd virkestillredning".
Verktyget är under utveckling och all information finns inte tillgänglig i skrivande stund, men logga gärna in och bilda dig en egen uppfattning av materialet som finns idag.
En tråd kommer startas för att diskutera verktyget, jag postar länken till denna i denna tråd senare.

Inloggningsuppgifter till http://www.kaparatt.com återfinns i tråd under "Önskemål och feedback".

Alla medlemmar kommer ha tillgång till verktyget under provperioden, vill du testa men inte är medlem kan du enkelt bli det genom att klicka här: https://skogsforum.se



   TS
Användarvisningsbild

Re: Specialerbjudande till skogsforums medlemmar!

Fredrik Reuter  
#47555 Här diskuterar vi kring ev spörsmål, funderingar eller dylikt kring verktyget Kaparatt.com: Diskutera webbverktyget Kaparatt.com här

   TS
Användarvisningsbild

Re: Specialerbjudande till skogsforums medlemmar!

Fredrik Reuter  
#51062 Hej,
Provkörningen/testen av Kaparatt är förlängd för medlemmar, nya inloggningsuppgifter återfinns här: Inloggningsuppgifter till Kaparatt.com

Testa på!

   TS
Användarvisningsbild

Re: Specialerbjudande till skogsforums medlemmar!

Fredrik Reuter  
#55589 Hej,
De gamla inloggningsuppgifterna för kaparatt-testen har gått ut, nya har kommit till + en ny prova-på-logga för att fräscha upp lite.

Filurar även på en liten tävling framöver, mer om detta senare, håll utkik!

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).