Information om forumet

Nätverk för skogsentreprenörer!

2 inlägg 127402 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Nätverk för skogsentreprenörer!

Fredrik Reuter  
#14902 I ett led att utveckla forumet startas från och med idag ett nätverk på forumet för skogsentreprenörer!

Målet med detta är att forumet ska kunna bistå med att utveckla affärssituationen för skogsentreprenörer, något som både skogsägare och entreprenörer torde tjäna på i längden. Detta ska ske genom att på ett för entreprenören kostnadsfritt sätt erbjuda enkla möjligheter till nationell/internationell kommunikation.

På sätt och vis finns redan nätverket i och med forumet, men genom att skapa ett nätverk (en grupp på forumet) tydliggörs vilka som är entreprenörer på forumet samt att möjlighet ges till diskussion i en speciellt avsedd kategori för denna grupp.

I denna för gruppen unika kategori ges möjlighet till diskussioner som affärsmässigt inte kan diskuteras i ett öppet forum, ex affärsutveckling, diskussioner kring avtal med uppdragsgivare etc.
Det finns tydliga regler om vad som får diskuteras i denna kategori, detta eftersom diskussioner som hör hemma i de ordinarie kategorierna ska finnas där, för alla.

Ferdinand (Masterchief) kommer vara moderator för denna kategori.

Ansökan till gruppen görs via PM till mig.
Eftersom denna kategori är tänkt att diskutera bl a strategier för affärsutveckling är det viktigt att endast skogsentreprenörer med vilja till dialog i ämnet har rättigheter till denna kategori.
Därav måste du som ansöker validera dig själv vid ansökan, detta gör du genom att i ansökan ange namn på dig själv, firmanamn samt telefonnummer. Informationen om dig och ditt företag kommer enbart att användas i valideringssyfte.

Nätverket är öppet för alla typer av entreprenörer som har med skog att göra och inkluderar även anställda med viljan/ansvar till affärsutveckling inom branschen.

Har du frågor kring tjänsten PM:a eller maila mig.

Välkomna!



   TS
Användarvisningsbild

Re: Nätverk för skogsentreprenörer!

Fredrik Reuter  
#89910 Hej,
Här kommer en liten uppdatering gällande entreprenörsnätverket:

Det är många som söker till nätverket och vill vara med och det är riktigt kul, jag tror snart det är ett hundratal skogsentreprenörer som är med redan nu.

Men, på förekommen anledning kommer här lite ändringar i ansökningsförfarandet:

Tillägg: För att det inte ska bli "tyst" i kategorin för nätverket krävs att den som ansöker har postat minst 10-20 inlägg i det vanliga forumet hos oss. Det ger en klarare bild av personen som söker och medlemmarna känner sig säkra att posta lite mer känsliga frågor.

Information: Gruppen för entreprenörsnätverket går att söka till via "Grupper" i er kontrollpanel. Detta är dock inte rätt väg att gå och vi kommer inte att behandla dessa ansökningar.
Skicka istället PM till mig med namn, firmanamn och telefonnummer så återkommer jag eller Ferdinand (Masterchief) så fort vi bara kan.

Tack!

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).