Ny site som samlar alla skogsfastigheter till salu

Stora Enso
 Svara  3 inlägg  3054 visningar  3 följer
Användarvisningsbild

Ny site som samlar alla skogsfastigheter till salu

#330492 Norra skogsägarna har startat en site som enligt uppgift skall samla alla skogsfastigheter till salu i hela Sverige på ett ställe (med viss fördröjning)
http://www.skogtillsalu.se/

Mer info från siten:

Om skog till salu

Skog till Salu är resultatet av ett samarbete mellan TOP Skogliga Beräkningssystem AB och Norra Skogsägarna.
Skogsfastigheter publiceras på Skog till Salu inom en vecka från det att mäklare annonserat fastigheten på sin webbplats. Avslutade fastighetsaffärer avpubliceras löpande men viss fördröjning kan förekomma. Vi vill med denna portal öka kunskapen och intresset för att förvärva och äga skog.

TS
Enso Cat
Användarvisningsbild

Re: Ny site som samlar alla skogsfastigheter till salu

#330502 Hej,
Spännande! Sajten verkar inte fungera ännu, jag får "Service Temporary Unavaible" när jag ska söka.

Måste säga att det varit en liten konstigt tid i denna bransch. Först tog Hemnet bort skogsfastigheter för att "renodla". De kom dock på felsteget och lade tillbaka dessa senare. Blocket bostad har ju också dragits igång, men tydligen inte fått det frånskjut som önskats. Därför köpte Blocket (Schibstedt) Hemnet för 1,5Mdr.

Re: Ny site som samlar alla skogsfastigheter till salu

#330518 Startsidan funkar nu iaf. Har inte hunnit kolla mer.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar
TitelStatistikSenaste svaret
Samlar du på äldre motorsågar? Motorsågssamling till salu av zybernic - ons 11 maj 2016, 07:40
i Motorsåg och handhållet
0 svar
1617 läst
av zybernic     
ons 11 maj 2016, 07:40
Sätt att hitta skogsfastigheter till salu av BjörnM - ons 14 jan 2015, 09:28
i Skogsfastigheter
4 svar
2209 läst
av rokon     
ons 14 jan 2015, 21:33
SLU-site för skogsskador. av elis - sön 19 apr 2015, 07:33