Skogsmiljö och Trädlära

Vad klagar miljörörelsen på?

10 inlägg 5392 visningar 2 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Vad klagar miljörörelsen på?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
Avatar Fallback

Re: Vad klagar miljörörelsen på?

isteskog  
#304498 Den dagen inte miljörörelsen klagar finns nog ej! :wink:

Avatar Fallback

Re: Vad klagar miljörörelsen på?

Famag  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#304636 Det är ju helt omöjligt att göra så bra att miljörörelsen inte klagar.
Finns inget existensberättigande för dom då.
Och vad ska vi göra av alla tjänstemän därifrån i sådant fall.
Deras utbildning startade reda efter barnmatsstadiet, då föräldrarna börja mata dom med sopskyffel.

Användarvisningsbild

Re: Vad klagar miljörörelsen på?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#304700 Problemet med miljörörelsen är nog att de aldrig fått smakat medias granskande rotting.
/Niklas

   TS
Avatar Fallback

Re: Vad klagar miljörörelsen på?

Orsa  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#304863 Har ju aldrig något at förlora utan kan bara fortsätta i oändlighet. Det är lätt att leka med andras pengar.

Avatar Fallback

Re: Vad klagar miljörörelsen på?

kungsis  
#304945
Niking skrev:Problemet med miljörörelsen är nog att de aldrig fått smakat medias granskande rotting.
/Niklas


Vet att det gjordes en undersökning av medarbetare hos media, vad gäller deras politiska tillhörighet och av det resultatet kan jag säga att jag inte är förvånad över att de inte granskat miljörörelsen. För vem vill granska sig själv kritiskt och rotande?

Mvh
Kungsis

Användarvisningsbild

Re: Vad klagar miljörörelsen på?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#304969
kungsis skrev:
Niking skrev:Problemet med miljörörelsen är nog att de aldrig fått smakat medias granskande rotting.
/Niklas


Vet att det gjordes en undersökning av medarbetare hos media, vad gäller deras politiska tillhörighet och av det resultatet kan jag säga att jag inte är förvånad över att de inte granskat miljörörelsen. För vem vill granska sig själv kritiskt och rotande?

Mvh
Kungsis


Du tänker på viewtopic.php?f=26&t=13708
/Niklas

   TS
Avatar Fallback

Re: Vad klagar miljörörelsen på?

kungsis  
#305148 Tack för länken Niking :smile: .
Jag är ju även jägare och förutom tråden som som det länkas till ovan, finns det även en tråd på Robsoft (jakt&skytteforum) där det redovisas en undersökning som kommer fram till att man kanske inte ska lita på att journalistkåren är helt opartiska i jakt och miljöfrågor.

M.v.h
Kungsis

Användarvisningsbild

Re: Vad klagar miljörörelsen på?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#305206 Var så god!

Journalister = tredje statsmakten. Därmed är det direkt olämpligt med en så stark miljövänster bland journalister.
/Niklas

   TS
Användarvisningsbild

Re: Vad klagar miljörörelsen på?

Niking  Firar 10 år som aktiv medlem på skogsforum! 
#305232 Snart lär miljörörelsen få mer att klaga på http://www.dn.se/debatt/stoppa-nedmonte ... jopolitik/
/Niklas

   TS
 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).