Sågverk (mindre)

Timmersågen TS-500

2 inlägg 7823 visningar 1 följer Svara, dela mm...   
Användarvisningsbild

Timmersågen TS-500

Sunilorblede  
#92151 Hejsan. Funderar på att köpa ett sågverk av modell som rubriken beskriver.
Dvs Timmersågen TS-500.
Det är svårt att få tag på information på internet annat än det som finns på den sparsmakade hemsidan tillverkaren har. Någon här som har en sådan såg? Vad tycker ni om den isåfall? Någon som har en fräsch prisuppgift? Tacksam för all info och synpunkter som finns kring sågen. Om någon här har/vet någon i Norra västerbotten eller norrbotten som har en Timmersågen TS-500 som man kan besöka och titta på så vore jag tacksam för sådan info också. Tack på förhand/ Linus.



   TS
Woodmizer sågverk
Avatar Fallback

Re: Timmersågen TS-500

sködarförare  
#93712 Hej o välkommen linus.
Tuvärr brukar det vara ganska svårt o få svar om olika modeller det tips jag har är att du kontaktar småsågarnas riksförebund o kontaktar någon ur styrelsen själv har jag en logosol men kommer o byta upp mej till en Pilus bandsåg o kikar just nu på olika hyvlar en logosol hägrar ju men det är mycket pengar så ev börgar jag med en jonsered.
Hör gärna av dej om du funderar över något.

 Besvara  
  • Sida 1 av 1
Annons:
Emmaboda skog och traktor
Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).