Tajfun RCA400 Joy eller Hakki Pilke easy

Svara  48 inlägg  25964 visningar  8 följer

Re: Tajfun RCA400 Joy eller Hakki Pilke easy

Sundvik skrev:Råkade läsa igenom tråden eftersom jag själv funderar på en vedmaskin och bör väl för allmänbildningens skull upplysa om att Japa, Hakki Pilke och Palax maskinerna tillverkas av olika företag på olika orter men ingår alla tre i samma koncern nämligen Terra Patris.
https://www.terrapatris.fi/tytaryhtiot

Tack för den informationen. Då var det rätt som jag sa i alla fall från början. Så nu kommer det nog snart en ursäkt från påhopp som var.

Trejon
Användarvisningsbild

Vedproducent skrev:
Sundvik skrev:Råkade läsa igenom tråden eftersom jag själv funderar på en vedmaskin och bör väl för allmänbildningens skull upplysa om att Japa, Hakki Pilke och Palax maskinerna tillverkas av olika företag på olika orter men ingår alla tre i samma koncern nämligen Terra Patris.

Tack för den informationen. Då var det rätt som jag sa i alla fall från början. Så nu kommer det nog snart en ursäkt från påhopp som var.

Ha, ha denna gången slo jag dig vedproducent, då jag even hadde med palax (i tillegg til japa och hakki pilke) i detta koncern i et av mina tidigare inlägg. :wink:
Man får fira dom små sigrar man får här. :lol:
Visste jag hadde läst det i nån tidning, men hittadet inte igen det.

stegmaster skrev:
Vedproducent skrev:

Ha, ha denna gången slo jag dig vedproducent, då jag even hadde med palax (i tillegg til japa och hakki pilke) i detta koncern i et av mina tidigare inlägg. :wink:
Man får fira dom små sigrar man får här. :lol:
Visste jag hadde läst det i nån tidning, men hittadet inte igen det.

Ja det kan vi säga att du gjorde :wink: Grattis! Men rätt hade vi båda. Det är andra som får stå och skämmas för sina påhopp.

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar
TitelStatistikSenaste svaret
Hakki pilke 1x37 easy av 80-90 - tis 17 sep 2013, 20:10
i Öppna kategorin
7 svar
3669 läst
av frazer     
mån 13 jan 2014, 20:08
hakki pilke 1x37 easy klyven går inte tillbaka av 1ulf - sön 03 apr 2016, 10:54
i Vedmaskiner, flishuggar
1 svar
1585 läst