AMV fokuserar på fyrhjulingar i sina inspektioner

Avesta ATV
 Svara  17 inlägg  3955 visningar  4 följer

Re: AMV fokuserar på fyrhjulingar i sina inspektioner

Uvskogen skrev:Kurs i "ett jämställt transportsystem"

Va? :???: :?:

Avesta ATV
Användarvisningsbild

Re: AMV fokuserar på fyrhjulingar i sina inspektioner

Uvskogen skrev:Lars, mitt inlägg var inte riktat mot dig, utryckte jag mig klumpigt så ber jag om ursäkt. Tycker du resonerar smart i den här tråden, typ bättre förekomma än förekommas. Det försökte fara efter är när myndigheter/handläggare hittar på tramkrav och utbildningar. Har själv blivit påtvingad flera där nog en 8 timmars kurs i "ett jämställt transportsystem" tar priset.

Det är lugnt! Vet med mig att jag kan vara rätt påstridig. Har dock med ökad ålder blivit bättre på att hålla tonläget något lägre. Vet precis vad du menar med myndigheterna. Har ett häftigt temperament när det kommer till överheten. Alla dessa småpåvar som sitter och tycker en massa. Människor som hamnat i en position där de har makt som de inte kan hantera. Alldeles försent kom jag på styrkan i att kunna lagstiftningen. Inget är mer tillfredsställande än att få jämna till en statlig tjänsteman med sitt eget vapen! Många gånger så är de själva väldigt dåligt pålästa och tycker och tolkar lite precis som de känner för.
Galna kurser är där gott om. Vad sägs om " snöröjning sett ur ett genusperspektiv " den får synapserna att gå i spinn!

Vänligen.

Lars

Fredrik Reuter
Hej Gäst! Jag heter Fredrik och driver denna sajt. Jag skulle gärna vilja tipsa dig om hur du kan få ut mer av skogsforum. Klicka på de knappar som passar dig här intill (minifönster öppnas).
Liknande Trådar
TitelStatistikSenaste svaret
FILMER - ATV och Fyrhjulingar av Fredrik Reuter - mån 25 apr 2016, 11:03
i ATV och UTV i skogen
13 svar
4939 läst
av halvproffs     
tor 28 apr 2016, 07:38
Försäljning av fyrhjulingar väntas öka av Niking - mån 26 sep 2016, 22:55
i ATV och UTV i skogen
0 svar
1060 läst
av Niking     
mån 26 sep 2016, 22:55
Nytt regelverk på väg för fyrhjulingar? av Uvskogen - tis 29 apr 2014, 09:10
i Små skogsmaskiner och övriga maskiner
2 svar
2069 läst
av SkogsGotte     
tis 29 apr 2014, 14:15
Sveriges första ATV-led för fyrhjulingar av Fredrik Reuter - ons 16 jun 2010, 10:54
i Friluftsliv, Naturturism

12
16 svar
13415 läst
av BjörkenPer     
sön 27 sep 2015, 12:22
Stora körskador efter fyrhjulingar av Niking - tis 28 okt 2014, 00:49
i Friluftsliv, Naturturism
10 svar
4950 läst
av tallen100     
tis 17 feb 2015, 15:44